Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Har en baby på straks 12 uker. Han er en drøm på natta, vært det omtrent siden starten. Men på dagen klarer han ikke finne roen særlig godt. Kan sove 30- 40 min. De få gangene jeg får han til å sove 1- 1 1/2 time merker jeg han er uthvilt. Frem til for et par uker siden så sov han godt når vi trillet tur. Kunne trille 1- 2 timer, da sov han så og si hele turen (men vogna må være i bevegelse). Men nå har han begynt med bare korte dupper i vogna også. Men han skulle egentlig sovet mer, samtidig så bare gråter han når han blir liggende våken i vogna. Så nå orker jeg snart ikke gå noen plass. For han virkelig storgråter om han må logge i vogna lengere enn 2 minutter etter han har våknet. En leke han kan se på hjelper heller ikke når han først har blitt sint/frustrert pga. mangel på søvn kanskje... Bæresele er samme greia. Det er greit 20 minutter, så er han lei av det også. Det er jo for tidlig enda. Men ved hvilken alder kan man legge en dyne eller så bak ryggen så han kommer litt opp? Tror det vil hjelpe på. Nå skal vi til fysio snart da. Han er litt stiv i nakken. Kan kanskje være det som plager han også. Både i forhold til ligge i vogna og ikke finne roen på dagen? Men om natta kan han sove 7- 9 timer i strekk da... Erfaringer? Andre her som har babyer som ikke vil ligge i vogna med mindre de sover? Fant dere på noe lurt? Anonymous poster hash: 686e8...39d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg vet ikke om han er frustrert fordi han ikke klarer sove mer, eller om det er fordi han vil opp.. Anonymous poster hash: 686e8...39d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Virker som det kan være vondt å ligge. Prøvd sjal eller å ligge på magen? Anonymous poster hash: cdf77...75d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Ja men samtidig så sover han jo så godt og så lenge om natta. Ja har sjal også, men det er samme greia der. Han blir hysterisk. Han likte det de første ukene, men ikke nå lengere. Da er bæreselen litt bedre. På magen klarer han ikke slappe av, da bare jobber han. Så det vil han bare en liten stund. Men det kan jo være det er vondt for han, så blir greit med en time hos fysio. Kanskje det kan gi svar. Takk for svar! Anonymous poster hash: 686e8...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå