Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Trodde aldri jeg skulle plage meg selv med noe slikt. Når jeg begynte i jobben har jeg vært veldig forsiktig med å adde kollegaer, jeg har ikke vært sikker på om de liker meg rett og slett. (Jobber på alle kanter så sees sjelden) Men etter en jobbfest la jeg til en som jeg var mest usikker på, men han har ikke godtatt. Selvsagt .. Han er venn med resten, sjefen og. Hvorfor ikke meg? Han snakker og er hyggelig, men ikke på FB tydeligvis. Skal jeg ta den bort, og bare ha "glemt" hele forespørselen? Drama! Jente 16.5 år 😂 Anonymous poster hash: 6a614...9a4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Det er sikkert bare en som er treg med å sjekke facebook eller kanskje han er usikker på deg også? Og om det er noe personlig, ta på deg jobbtryne, lat som ingenting Han er sikkert bare treg Jeg gjorde akkurat det samme som deg, la til en som jeg hadde litt ambivalent tone med. Tok lang tid før han godtok men det var mest fordi han aldri var inne! Anonymous poster hash: 0c30d...544
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Ja, trodde jeg og. Men nå har jeg snoket, og han har vært inne. 2 måneder siden nå. Tar på jobbtryne jeg! ikke verdens undergang Anonymous poster hash: a5e0a...19b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Det går nok bra! Jobbtryne kan fikse så mangt Anonymous poster hash: 0c30d...544
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Jeg fikk en venneforespørsel fra dn kollega en gang. Hadde ny telefon, og trynet feil da jeg gikk inn på Facebook. Requesten ble liggende ubesvart lenge før det gikk opp for meg Anonymous poster hash: acdf5...ea3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Jeg fikk en venneforespørsel fra dn kollega en gang. Hadde ny telefon, og trynet feil da jeg gikk inn på Facebook. Requesten ble liggende ubesvart lenge før det gikk opp for meg Anonymous poster hash: acdf5...ea3 Kanskje du er min kollega? Min kollega godtok meg plutselig etter nesten ett år. Jeg har to andre kollegaer som har avvist venneforespørselen min, de er og venner med alle de andre. Jeg synes det er litt rart, men tenker egentlig ikke så mye mer over det. Ikke bry deg noe om det hi Anonymous poster hash: 22655...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå