Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hadde også navlesnor tre ganger rundt halsen, ble katastrofesnitt, men gikk bra til slutt. Anonymous poster hash: 95220...ade
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 95220...ade
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Sann knute? Jeg hadde navlestrengen rundt hals og armer da jeg ble født. Ble katastrofesnitt. Viser seg nå mange år senere at jeg fikk en hypoxi skade på hjernen. Anonymous poster hash: 9d9c9...f82
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Barnet til en venninne hadde dette. Det gikk dessverre ikke bra, barnet døde rundt uke 39-40 (før fødselen startet). Men i de aller fleste tilfeller går det helt fint selv om det er en sann knute på navlestrengen, det som skjedde med min venninne var visst helt utenom det vanlige. Anonymous poster hash: ba544...baf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Skjønte egentlig ikke helt? Knute? Om JEG har opplevd å få navlestrengen rundt halsen eller barna mine? Jeg tror ikke jeg har det. Men begge barna mine hadde det.Førstemann hadde den 4 ganger rundt og andremann 1 gang rundt. Anonymous poster hash: 69b21...93b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Sann knute er en ekte knute (kjerringknute) på navlesnoren. Anonymous poster hash: 95220...ade
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Endte i hastesnitt her, når de åpna opp hadde baby navlestrengen to ganger rundt hodet. Ingen knute da. Anonymous poster hash: cdce5...5c9
anonomous Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ikke opplevd det med mine barn, men jeg selv hadde navlestrengen rundt halsen da jeg ble født. Vanlig fødsel, måtte ha litt starthjelp å lå et døgn i kuvøse. Men alt gikk fint.
TanteTroll Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Min eldste hadde knute på navlestrengen da hun ble født. Knuten var heldigvis løs, og det var ingen komplikasjoner i forbindelse med det.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Siste datteren min hadde en skikkelig knute midt på navlestrengen... Den var ikke farlig strammet, og vi visste det heldigvis ikke før etter hun var født. Knuten ble nok laget når hun var ganske så liten... Anonymous poster hash: 96f13...b12
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Min yngste hadde sann knute (dobbel) med sløyfe på. Han kom i uke 34/35, og hadde han kommet seinere hadde han ikke klart seg. Han har dessverre seinskader, men ikke større enn at han vil få et lykkelig og innholdsrikt liv Anonymous poster hash: a3db4...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå