Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 De som ønsker å stadig være gjenstand for alles oppmerksomhet, eller de som er fornøyd med å være en av mange som oppmerksomheten skal deles på? Hvorfor foretrekker du den ene eller den andre? Anonymous poster hash: fc310...d67
Plutselig_gravid Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Liker begge deler. Nr 1 er det liv rundt. Livlig, initiativrik, aktiv og spontan. Kan være slitsomt i for store doser, men er man selv veldig sjenert så kan det være greit å ha en slik i vennekretsen eller i visse situasjoner. Nr 2 er motsetningen og mer tålbar i større doser enn nr en. Kanskje litt kjedelig av og til og hadde ikke vært førstevalget om jeg fikk velge en person å ha med meg på heisatur. Jeg foretrekker absolutt en mellomting mellom en og to, men liker å ha en av hver sort i venninnegjengen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg liker best rolige reflekterte mennesker som gjerne stikker seg frem for sakens skyld, men ikke nødvendig vis for sin egen del. De veldig utadvente som elsker oppmeksomhet er fine å ha i utkanten av bekjentskapskretsen. De kan være morsomme, men bare i små porsjoner. Anonymous poster hash: 627f2...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Jeg liker best rolige reflekterte mennesker som gjerne stikker seg frem for sakens skyld, men ikke nødvendig vis for sin egen del. De veldig utadvente som elsker oppmeksomhet er fine å ha i utkanten av bekjentskapskretsen. De kan være morsomme, men bare i små porsjoner. Anonymous poster hash: 627f2...c4c Der fikk du sagt det godt, veldig enig med deg! Veldig stor forskjell på å stikke seg fram når man har noe å komme med, kontra å gjøre det kun for å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: fc310...d67
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Kjedelige mennesker kjeder meg, enten de er høylytte eller stille av seg. Anonymous poster hash: 03084...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå