Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Det er nå nøyaktig 4 uker siden jeg tok angrepille. Da var det 2 uker siden jeg hadde mensen, det vil si at det nå er 6 uker siden forrige mens. Jeg er ikke gravid (har tatt 2 tester de to siste ukene) men jeg sliter med sterke smerter og kramper rundt livmor/blære. Slet ned det før pilla også, men nå er det intenst, og ingen tegn på mensen. Er det vanlig at det blir borte så lenge etter pilla? Og er disse krampene vanlige bivirkninger etter pilla? Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Anonymous poster hash: 0fa38...ae3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Hvordan kan du være sikker på at du ikke er gravid? Det må jo være en grunn til at du tok pilla. Såpass tidlig er det fint mulig å få negative tester og alikevel være gravid altså. Anonymous poster hash: 9f632...571
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hadde du vært gravid hadde det slått ut etter fire uker. Jeg har tatt for fire uker siden også.. Og satt inn spiral for 2 uker siden. Så jeg er ødelagt hormonelt sett😖. Mensen kan bli kraftig forsinket etter en slik pille.. Og man blir rar i magen... Det retter seg nok opp etterhvert. Anonymous poster hash: d024e...e87
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Vår førstefødte er et resultat av en ikke fungerende angrepille 💕 aldri si aldri 😉 Anonymous poster hash: 2e8a4...59f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Hvor er smertene? Vær obs på at angrepillen øker risikoen for svangerskap utenfor livmoren. Ville tatt kontakt med lege. Jeg ble gravid selv om jeg tok angrepille. Var da jeg lærte at angrepiller hindrer eggløsning, og da tydeligvis bare hjelper før eggløsning😩 Anonymous poster hash: 3ff52...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå