Gå til innhold

Hva skjer med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til våkner jeg om morgenen og aner ikke hvem jeg er, hvor jeg er, hvem barna mine er osv! Det varer i 10-15 grusomme sekunder før det sakte, men sikkert kommer tilbake! Jeg syns det er skummelt! Hvorfor skjer dette?

Anonymous poster hash: e5bf9...c05

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Av og til våkner jeg om morgenen og aner ikke hvem jeg er, hvor jeg er, hvem barna mine er osv! Det varer i 10-15 grusomme sekunder før det sakte, men sikkert kommer tilbake! Jeg syns det er skummelt! Hvorfor skjer dette?

Stress?

Overtrøtt?

Søvnforstyrrelser?

Skrevet

Stress?

Overtrøtt?

Søvnforstyrrelser?

Åååh, kom på en ting! Tar vallergan for å sovne, fordi jeg ellers ikke får sove, kanskj det er det som gjør det?

Skrevet

Vallergan kan absolutt ha den effekten på noen ja! Hangover er ganske normalt på dem. Hvis mannen tar dem så er han helt borte når han våkner, jeg reagerer ikke (men nå reagerer jeg sjeldent slik på medisiner).

Anonymous poster hash: fdf8b...05d

Skrevet

Vallergan kan absolutt ha den effekten på noen ja! Hangover er ganske normalt på dem. Hvis mannen tar dem så er han helt borte når han våkner, jeg reagerer ikke (men nå reagerer jeg sjeldent slik på medisiner).

Anonymous poster hash: fdf8b...05d

Så bra! Da kan jeg slå meg til ro med det! Jeg har tatt det det siste halvåret og det eg i løpet av den tida det har blitt så ille! Har ikke tenkt på at det kunne være grunnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...