Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hva ville du gjort hvis du var gravid med en mann som prater enorme mengder med dritt om deg? Og ta i betraktning at mesteparten er regnspikka løgn. Føler meg så fortvilet. Kan se for meg at jeg bare vet en brøkdel, og det er allerede i uholdbare mengder 😢 Anonymous poster hash: 669eb...cd3
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Da ville jeg bedt han bli voksen, om ikke hadde jeg takket pent for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Stakkars deg. Jeg ville dumpet fyren. Flytt for deg selv før barnet blir født,da får du foreldreansvar alene,og kan unngå mye fremtidig trøbbel. Sånne drittsekker er ikkeno å ha. Anonymous poster hash: 6f486...f16
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Unngått å blitt gravid med vedkommende... Anonymous poster hash: a705f...9ff
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville flyttet for meg selv i god tid FØR fødsel! Så brett opp armene og sett i gang. Anonymous poster hash: b2682...dd3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Stakkars deg. Jeg ville dumpet fyren. Flytt for deg selv før barnet blir født,da får du foreldreansvar alene,og kan unngå mye fremtidig trøbbel. Sånne drittsekker er ikkeno å ha. Anonymous poster hash: 6f486...f16 Takk for svar! Det er vel det jeg også har kommet frem til.. så aldri for meg et liv som alenemor, men innser vel at det er bedre enn alternativet 😢 Gruer meg til hva slags dritt han finner på når jeg faktisk går fra han😯 Anonymous poster hash: 669eb...cd3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville flyttet for meg selv i god tid FØR fødsel! Så brett opp armene og sett i gang. Anonymous poster hash: b2682...dd3 Jeg tror du har helt rett! Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 669eb...cd3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Lykke til Du fortjener bedre Anonymous poster hash: 21c79...e33
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville flyttet for meg selv i god tid FØR fødsel! Så brett opp armene og sett i gang. Anonymous poster hash: b2682...dd3 Jeg tror du har helt rett! Takk for svar Anonymous poster hash: 669eb...cd3 Lykke til! Du trenger ikke ta imot noe dritt fra noen. Skaper han større problemer for deg går du til politiet. Bare sørg for at du bor alene og at du har meldt flytting (eller har fått ham til å melde flytting) før du føder. Om han prøver å skape problemer, skaff deg vitner på at du bor alene, på at dere bor hver for dere osv. Sett i gang - du får det langt bedre uten en sånn stusselig mann! Anonymous poster hash: b2682...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå