Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Ble litt inspirert her nå... Jeg elsker å lage god mat til familien min, det gjør meg oppriktig glad å lage noe som alle elsker. Jeg synes det er gøy å prøve nye ting så kanskje deres favoritt ender på mitt middagsbord. Våre favoritter er stekt andebryst med tilbehør, laks med grønnsaker i form og hjemmelagde fiskepinner med søtpotetmos. Anonymous poster hash: 78c26...f23
☆☆☆ Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Potetball med dampemør, bacon og kålrabistappe.
Mamalarma Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Hjortesteik, fløtegratinerte poteter, saus og masse grønnsaker Ferskt kjøtt med suppe og løksaus Ovnsbakt kveite med poteter, Hollandaise saus, asparges, gulerøtter og sopp
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Min: er laks Minste: terteskjell med fiskepudding i hvit saus Mannen: biffstrimler og pasta Eldste: tikka masala og nanbrød. Anonymous poster hash: 0e90a...6f7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Ovnsstekt stangekylling med bakte rotgrønnsaker og potetmos. Ytrefilet av hjort med rødbeter og kantareller. Asiatisk kyllingsuppe med epler og karri. Hører gjerne hva andre liker å lage - fint med litt inspirasjon til å prøve nye retter/oppskrifter. Anonymous poster hash: b2069...769
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Dette i tilfeldig rekkefølge: Raspeballer med svineknoke og kålrot Pinnekjøtt m tilbehør Ribbe m tilbehør Kylling korma Hjemmelaget pizza Sosekjøtt Canneloni Hjemmelagde hamburgere Anonymous poster hash: 45f8a...f91
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Kylling med ost og pesto. Ertesuppe med skinke. Svinefilet med blomkålmos og pestokrem Anonymous poster hash: bc9b7...020
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Ifølge min mann er det ingenting som slår stekt beacon. Anonymous poster hash: a3339...397
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Sø fra Gudbrandsdalen Anonymous poster hash: 013b3...e4c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Indrefilet med ovnsbakte poteter en god saus og salat Ovnsbakt laks Quesadillas Kyllingfilet med søtpotetmos, mais, agurk, paprika eller evt. salat Hjemmelagd pizza Rotmos med grove pølser og saltkjøtt Minstejenta er veldig glad i pasta/kyllingkjøttdeig/mais/dolmio alfornosaus i form med ost som gratineres, en aldri så liten slager i barnehagen også Hjemmelaga tomatsuppe Grønnsakssuppe Anonymous poster hash: fa314...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå