Gå til innhold

Blitt gravid med en som absolutt ikke vil ha flere barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fortalt han det enda, gruver meg.. Han er over 40 og har to barn fra Før I skolealder, har snakket om å sterilisere seg lenge nå men ikke fått ut fingeren. Jeg har også to fra Før I 1.klasse.

Har brukt ladykomp I 5 år uten å bli gravid Før. .holdt oss godt unna røddager og han kommer sjelden inni meg.

Har fortalt han fra dtarten av at jeg ikke tar abort om jeg skulle bli gravid.

Men nå er det sånn at jeg det siste året har stilt meg spørsmål om det kommer til å fungere mellom oss, har Vært på nippet til å gå et par ganger. Han har ikke bra nok forhold til mine barn, for mye kritikk og lite positivt. I utgangspunktet ønsker jeg meg et barn til men hadde vel kommet frem til at jeg og han ikke Bør få barn sammen, pga de andre barna og problemer rundt dette.

Og så dette nå da..ikke akkurat drømmesituasjonen. Uansett,jeg ble så glad da jeg oppdaget graviditeten..og fortvilet på samme tid. Kanskje skjer det et mirakel og ting blir bedre eller så ender jeg opp som alenemor igjen..

Anonymous poster hash: 04173...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med babyen og masse lykke til :)

Anonymous poster hash: f1ae4...28a
Skrevet

Hans sædstreng, hans ansvar. Hvis nan virkelig ikke vil ha barn, så tar en ansvar selv.

Anonymous poster hash: cea75...212

Skrevet

Mannen her var også ferdig med barn og bare snakket om å dra å klippe. Men d gikk år uten at han fikk fikset det. Så gikk det som det ikke skulle og jeg ble gravid. Han fikk sjokk og ble fortvilet da jeg fortalte det, men det gikk utrolig nok fort over. Nå gleder han seg heldigvis.

Så jeg tenker når min mann var så mot, men aksepterte det når det først hadde skjedd, så kan vel det skje med din også...

Anonymous poster hash: c5185...27c

Skrevet

Mannen her var også ferdig med barn og bare snakket om å dra å klippe. Men d gikk år uten at han fikk fikset det. Så gikk det som det ikke skulle og jeg ble gravid. Han fikk sjokk og ble fortvilet da jeg fortalte det, men det gikk utrolig nok fort over. Nå gleder han seg heldigvis.

Så jeg tenker når min mann var så mot, men aksepterte det når det først hadde skjedd, så kan vel det skje med din også...

Anonymous poster hash: c5185...27c

Ja, det kan jo skje. Men det som bekymrer meg mest er forholdet mellom han og mine barn. Det blir litt for mye forskjellsbehandling fra hans side, han har et distansert forhold til dem. Hvordan blir det for dem om han behandler deres halvsøster/bror annerledes?

Også det at jeg føler han ikke respekterer meg som han burde og kan finne på å si ting som er sårende, han og hans barn er liksom så mye bedre..dere oppdratt, flinkere osv. Som sagt, har vurdert å gå i det siste men har vel håpet på en forandring.

HI

Skrevet

I denne smørja burde du endten ta abort eller hvertfall forlate ham om du beholder. Forlate ham bør du gjøre uansett for dine barns skyld. Det er ikke bra for dem å vokse opp med en voksen som ikke behandler dem bra nok!

Anonymous poster hash: 64bc2...311

Gjest Antarctica
Skrevet

Vil du virkelig få barn inn i et forhold som går mot et brudd?

Jeg skal ikke råde noen til abort, det er jo et høyst personlig og eksistensielt spørsmål å ta en bestemmelse omkring, men det er virkelig ikke tida for et nytt barn i ditt og hans liv.

Skrevet

Nei, jeg vil egentlig ikke dra et barn til inn I dette. Vet ikke om jeg klarer å ta abort, gjorde det en gang som ung og har angret mye på valget mitt. Tar jeg abort nå blir det nok ikke flere barn på meg siden jeg allerede er 37 år. Men sånn er jo livet. Bare så tungt å ta bort et liv som jeg "ufrivillig" ble glad for.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, jeg vil egentlig ikke dra et barn til inn I dette. Vet ikke om jeg klarer å ta abort, gjorde det en gang som ung og har angret mye på valget mitt. Tar jeg abort nå blir det nok ikke flere barn på meg siden jeg allerede er 37 år. Men sånn er jo livet. Bare så tungt å ta bort et liv som jeg "ufrivillig" ble glad for.

Lykke til med ditt valg, hva det enn blir.

Kanskje er du i feil forhold uansett, sånn som han oppfører seg...

Skrevet

Du klarer deg som alenemor, som et worst case scenario. En angrer ikke på barna en får - bare dem man ikke får!

Anonymous poster hash: 3e8cf...614

Skrevet

Har ikke fortalt han det enda, gruver meg.. Han er over 40 og har to barn fra Før I skolealder, har snakket om å sterilisere seg lenge nå men ikke fått ut fingeren. Jeg har også to fra Før I 1.klasse.

Har brukt ladykomp I 5 år uten å bli gravid Før. .holdt oss godt unna røddager og han kommer sjelden inni meg.

Men nå er det sånn at jeg det siste året har stilt meg spørsmål om det kommer til å fungere mellom oss, har Vært på nippet til å gå et par ganger. Han har ikke bra nok forhold til mine barn, for mye kritikk og lite positivt. I utgangspunktet ønsker jeg meg et barn til men hadde vel kommet frem til at jeg og han ikke Bør få barn sammen, pga de andre barna og problemer rundt dette.

Og så dette nå da..ikke akkurat drømmesituasjonen. Uansett,jeg ble så glad da jeg oppdaget graviditeten..og fortvilet på samme tid. Kanskje skjer det et mirakel og ting blir bedre eller så ender jeg opp som alenemor igjen..

Haddehan gjort detta mot mine barn hadde jeg lempa han ut. Drittsekk.

Anonymous poster hash: 78ecb...5a7

Skrevet

Og så dette nå da..ikke akkurat drømmesituasjonen. Uansett,jeg ble så glad da jeg oppdaget graviditeten..og fortvilet på samme tid. Kanskje skjer det et mirakel og ting blir bedre eller så ender jeg opp som alenemor igjen..Anonymous poster hash: 04173...dc1 [/

Akkurat som å lese om mitt liv. Det ble abort her i huset, sliter endel med det valget. Nå er jeg på vippepunktet på om jeg skal gå eller ei.

Anonymous poster hash: 86417...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...