Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg er alenemor og sprenkåt.... Er det forsvarlig og få besøk av et manneben mens ungen sover? (nå tenker jeg typen one nigth, og kun snakket via nettsider/snap) Anonymous poster hash: 58dd8...77b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Nei. Anonymous poster hash: 05bde...b41
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Kjør på Anonymous poster hash: 3ce7f...79d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Overhodet ikke ansvarlig i det hele tatt! ...og det heter NIGHT Anonymous poster hash: f7c0a...60f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg har gjort det *skammer meg og angrer nå* Anonymous poster hash: cba0f...a17
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 (endret) Hvis du aldri har møtt vedkommende så er det uansvarlig. Han kan være klin gal og du vil ikke at sånne skal vite hvor du bor. Er det en du kjenner, så synes jeg det er helt ok ;-) Endret 7. september 2015 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Har ingen mannlig bekjente det går an å "kapre" til formålet? Er selv alene med unger, for ca 1,5 år siden gikk jeg inn i "venner med fordeler" forhold med en på jobben, det er ren sex, ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 7c435...752
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 En du ikke kjenner!? Ja om du vil risikere deg selv og ungen så kjør på.. Anonymous poster hash: d3fbb...2c6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Ikke gjør det når barna er hjemme. Ev. får du i hvert fall passe på å holde døren til soverommet ditt låst og være stille så ikke barnet/barna våkner av lyder. Jeg opplevde å komme over både min mor og far i nye forhold da jeg var lita - en fremmed jeg ikke hadde møtt før hjemme hos oss, naken i seng med ene forelderen var ikke kjekt midt på natta. Skaff barnevakt! Anonymous poster hash: 1185c...1ea
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Ikke gjør det når barna er hjemme. Ev. får du i hvert fall passe på å holde døren til soverommet ditt låst og være stille så ikke barnet/barna våkner av lyder. Jeg opplevde å komme over både min mor og far i nye forhold da jeg var lita - en fremmed jeg ikke hadde møtt før hjemme hos oss, naken i seng med ene forelderen var ikke kjekt midt på natta. Skaff barnevakt! Anonymous poster hash: 1185c...1ea En du ikke kjenner fra før tar du selvfølgelig IKKE med hjem på en ons med barn i hus!!!! Er du så desperat så kjøper du deg en dildo... Anonymous poster hash: 1185c...1ea
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Ikke gjør det når barna er hjemme. Ev. får du i hvert fall passe på å holde døren til soverommet ditt låst og være stille så ikke barnet/barna våkner av lyder. Jeg opplevde å komme over både min mor og far i nye forhold da jeg var lita - en fremmed jeg ikke hadde møtt før hjemme hos oss, naken i seng med ene forelderen var ikke kjekt midt på natta. Skaff barnevakt! Anonymous poster hash: 1185c...1ea En du ikke kjenner fra før tar du selvfølgelig IKKE med hjem på en ons med barn i hus!!!! Er du så desperat så kjøper du deg en dildo... Anonymous poster hash: 1185c...1ea Det har hun nok, men med tiden savner man ekte vare, men som jeg skriver, så bør hun heller sjekke et mer nærliggende marked. Venn av venner osv. Finnes alltids NOEN der, som ikke bare er pulbar, men som finner henne pulbar, og vil ha et strikt sexuelt forhold. Anonymous poster hash: 7c435...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå