Gå til innhold

One nigth stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og sprenkåt....

Er det forsvarlig og få besøk av et manneben mens ungen sover? (nå tenker jeg typen one nigth, og kun snakket via nettsider/snap)

Anonymous poster hash: 58dd8...77b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 05bde...b41

Skrevet

Kjør på

Anonymous poster hash: 3ce7f...79d

Skrevet

Overhodet ikke ansvarlig i det hele tatt!

...og det heter NIGHT ;)

Anonymous poster hash: f7c0a...60f

Skrevet

Jeg har gjort det

*skammer meg og angrer nå*

Anonymous poster hash: cba0f...a17

Skrevet (endret)

Hvis du aldri har møtt vedkommende så er det uansvarlig. Han kan være klin gal og du vil ikke at sånne skal vite hvor du bor.

Er det en du kjenner, så synes jeg det er helt ok ;-)

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Har ingen mannlig bekjente det går an å "kapre" til formålet?

Er selv alene med unger, for ca 1,5 år siden gikk jeg inn i "venner med fordeler" forhold med en på jobben, det er ren sex, ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: 7c435...752
Skrevet

En du ikke kjenner!?

Ja om du vil risikere deg selv og ungen så kjør på..

Anonymous poster hash: d3fbb...2c6

Skrevet

Ikke gjør det når barna er hjemme. Ev. får du i hvert fall passe på å holde døren til soverommet ditt låst og være stille så ikke barnet/barna våkner av lyder.

Jeg opplevde å komme over både min mor og far i nye forhold da jeg var lita - en fremmed jeg ikke hadde møtt før hjemme hos oss, naken i seng med ene forelderen var ikke kjekt midt på natta.

Skaff barnevakt!

Anonymous poster hash: 1185c...1ea
Skrevet

Ikke gjør det når barna er hjemme. Ev. får du i hvert fall passe på å holde døren til soverommet ditt låst og være stille så ikke barnet/barna våkner av lyder.

Jeg opplevde å komme over både min mor og far i nye forhold da jeg var lita - en fremmed jeg ikke hadde møtt før hjemme hos oss, naken i seng med ene forelderen var ikke kjekt midt på natta.

Skaff barnevakt!

En du ikke kjenner fra før tar du selvfølgelig IKKE med hjem på en ons med barn i hus!!!!

Er du så desperat så kjøper du deg en dildo...

Skrevet

Skaff barnevakt!

En du ikke kjenner fra før tar du selvfølgelig IKKE med hjem på en ons med barn i hus!!!!

Er du så desperat så kjøper du deg en dildo...

Det har hun nok, men med tiden savner man ekte vare, men som jeg skriver, så bør hun heller sjekke et mer nærliggende marked.

Venn av venner osv. Finnes alltids NOEN der, som ikke bare er pulbar, men som finner henne pulbar, og vil ha et strikt sexuelt forhold.

Anonymous poster hash: 7c435...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...