Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 var to dager bortreist forrige uke, spiste ikke mye mer enn vanlig! Veid meg hver dag siden men fortsatt bam en kg:(((( Deppa!!!!!!! Æsj!!!! Tror jeg snart skal ha mensen. Anonymous poster hash: e24c6...e4e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 var to dager bortreist forrige uke, spiste ikke mye mer enn vanlig! Veid meg hver dag siden men fortsatt bam en kg:(((( Deppa!!!!!!! Æsj!!!! Tror jeg snart skal ha mensen. Anonymous poster hash: e24c6...e4e Du vet det likegjerne kan være at du ikke har bæsja?! 1 kg... Ingenting! Anonymous poster hash: 52b14...320
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Når 1 kilos vektendring betyr så mye...har du nok et problem... og når det i tillegg må deles for å få støtte og oppmuntring..da har du et tilleggsproblem. Stikkord: forstyrret kroppsbilde, oppmerksomhetstrang. Anonymous poster hash: e1b0d...95e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 1kg er mest sannsynlig salt og karbohydrater i tarmen.... o.O Seriøst..Bare drikk masse vann i dag, drit i morgen tidlig og vei det før frokost og etter "bowel movement"1 kilo er ingenting.. Tallet på vekta er misvisende. Jeg kan fint svinge 1 kilo i vekt hver dag og det er bare melk i puppene. Anonymous poster hash: 6b3ad...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå