Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg er så rådvill her jeg sitter, trenger litt hjelp Jeg har ingen utdannelse utover vgs, kun arbeidserfaring innenfor kontor. Jobbet flere år med kunde-og-saksbehandling før jeg ble veldig psykisk syk, ble sykmeldt i ett år før jeg gikk over på AAP. Nå er jeg friskere enn på flere år, og er i arbeidsutprøving via Nav på et kontor 2 dager i uken. Men jeg føler at jeg ikke henger med, at årene utenfor arbeidslivet har gjort at jeg ikke lenger fungerer så godt på kontor som jeg gjorde før. Vil heller ikke få noen betalt kontorjobb her nå, uten noe utdannelse. Det jeg har lyst til er å ta et kurs innenfor blomsterdekoratør-faget, som jeg er har hatt lyst til ganske lenge. Men dette er ikke noe jeg har råd til etter flere år uten noe særlig inntekt. Vil Nav kunne betale dette halvårige kurset for meg? Og hva med AAP samtidig som jeg går på skolen? Jeg har ikke mulighet til å miste denne lille "inntekten" mens jeg evnt går på skolen. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 716f5...375
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Du må ta det opp med veilederen din,det kan være muligheter-men dette er individuelle vurderinger som gjøres.Vil du kunne bli selvforsørget etter dette?Er det jobbmuligheter?har du mulighet til å få arbeidspraksis og ha det en periode først for å se om det er noe for deg?Har du en arbeidsgiver som sier at de vil ansette deg med et slikt kurs er mulighetene for å få dette større.Men,som sagt først her-snakk med din veileder-lykke til😄 Anonymous poster hash: ecee4...11f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Takk for svaret får ta et møte med saksbehandleren min, og håpe på det beste hi Anonymous poster hash: 716f5...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå