Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hva ser dere? Tørr ikke tro at jeg er gravid med så svak strek. Er på ikm I dag. Anonymous poster hash: a82b7...126
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Tja, den er jo synlig da. Jeg har tatt ganske mange tester opp igjennom årene, og jeg har aldri fått opp skyggestrek en gang med mindre jeg faktisk har vært gravid. Jeg vet at det er tungt, men vent litt og ta en ny test i morgen tidlig eller i overmorgen. Anonymous poster hash: 255e7...bfc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Den er ikke svak. Den er veldig positiv. Gratulerer!! Anonymous poster hash: 65676...1e1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Gratulerer. Anonymous poster hash: b1755...5f9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Den ser tilogmed jeg at er positiv👍🏻 Anonymous poster hash: 4b3b2...2af
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Okei, ser dere er mer positiv enn meg!Har trodd jeg har Vært gravid utallige ganger og sett skyggestreker uten å Være det, så er nok litt skeptisk. Tar en test på morgenurin I morgen Før jeg slipper gleden løs.. .Denne ble tatt midt på dagen I dag. Anonymous poster hash: a82b7...126
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Okei, ser dere er mer positiv enn meg!Har trodd jeg har Vært gravid utallige ganger og sett skyggestreker uten å Være det, så er nok litt skeptisk. Tar en test på morgenurin I morgen Før jeg slipper gleden løs.. .Denne ble tatt midt på dagen I dag.Anonymous poster hash: a82b7...126 Hvis du ikke er gravid, burde du klage til clearblue...... Anonymous poster hash: b1755...5f9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Det var lett å se at den er positiv Anonymous poster hash: 0cc9c...655
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Denne lyser positiv lang vei :) Anonymous poster hash: 09aee...379
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Ikke for å være festbrems, men slik har jeg fått flere ganger uten å være gravid. Halvparten av gangene faktisk får jeg en slik. Håper ikke det er tilfellet hos deg. Anonymous poster hash: 95cb6...2b9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Ok, lenge siden jeg har tatt enn sånn en skjønner jeg ...men skal det komme frem et plusstegn i den store ruten eller bare en vannrett strek? Håper du får gode nyheter HI Anonymous poster hash: bfe84...011
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Denne er veldig positiv! Gratulerer ❤️ Ta en digital om du ikke kan tro det, det gikk opp for meg da det sto gravid i displayet 😍 Anonymous poster hash: a5979...679
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Hvordan gikk det med ny test HI? Anonymous poster hash: 0a9c9...2b5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Her er dagens test og jeg er ikke i tvil lengre, den er definitivt positiv:)!! Har sett skyggestreker flere ganger uten å Være gravid men dem blir ikke sterkere etterhvert:) Anonymous poster hash: a82b7...126
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Her er dagens test og jeg er ikke i tvil lengre, den er definitivt positiv:)!! Har sett skyggestreker flere ganger uten å Være gravid men dem blir ikke sterkere etterhvert:) Anonymous poster hash: a82b7...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå