Gå til innhold

Bare jeg som tenner på store, veltrente "bamser" ? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det er så mye snakk om hvermannsen, ølmager, nerdete menn og at det er det de fleste her inne tenner på?
Er det bare jeg som digger menn som kjæresten min, som er veltrent og stor på alle måter, super-sjarmerende, romantisk og skikkelig  manne-mann på alle måter?

Anonymous poster hash: 90f3c...c08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker en godt trent mann - godt, fornuftig trent og jevnt trent :)

Ølmage er fullstendig turn off for meg.

Men jeg liker ikke de som er feiltrent, og med det mener jeg de som er nærmest unormalt oppumpet, som bruker div. tilskudd for å få større muskelmasse osv. Det må være balansert og riktig og ikke overdrevent trent :)

Anonymous poster hash: 169e4...a60
Skrevet

Men jeg liker ikke de som er feiltrent, og med det mener jeg de som er nærmest unormalt oppumpet, som bruker div. tilskudd for å få større muskelmasse osv. Det må være balansert og riktig og ikke overdrevent trent :)

Samme her, det må se naturlig ut :) :)

Men jeg synes det er sexy i seg selv at en mann har den interessen for å holde seg trent og synes det er sykt turn-on at han jobber for å ha muskler til å "forsvare" familien sin :P 

Anonymous poster hash: 12b5d...6aa

Skrevet

Men jeg synes det er sexy i seg selv at en mann har den interessen for å holde seg trent og synes det er sykt turn-on at han jobber for å ha muskler til å "forsvare" familien sin :P

Dette er HI foresten! :P 

Ikke minst, er det utrolig deilig å ta på en godt trent sprett-rumpe :D 

HI...i gjen... :P 

Skrevet

He-he... I know ;) Det er nok noe litt primitivt i det, noe som ligger i instinktene våre.

Jeg savner fremdeles kroppen til min eks.... godt trent, men ikke overdrevent, god og fast å ta på musklene hans.

Og sexen er også bedre med en veltrent mann, bedre utholdenhet, kan innta div. stillinger som en utrent ikke greier ;)

Sukk.... må finne en ny mann snart ;)

Skrevet

Jeg tenner ikke på noe jeg :o

Men er heller ikke lesbisk..

Anonymous poster hash: 24ded...d24

Skrevet

Dette er HI foresten! :P 

Ikke minst, er det utrolig deilig å ta på en godt trent sprett-rumpe :D 

HI...i gjen... :P

Ha-ha... enig, og det å bli omfavnet av en fast, sterk mann som likevel er øm og sensuell nok til å være forsiktig.

Og så er det bare såååå deilig å massere en godt trent kropp, digger det som en del av forspillet :)

Skrevet

Jeg tenner ikke på noe jeg :o

Men er heller ikke lesbisk..

Anonymous poster hash: 24ded...d24

Har du ikke seksuell lyst, har du ikke møtt den rette, eller bare at du ikke tenner på noe spesielt hos en mann?

Synes du det er greit?

Det er jo de som er aseksuelle også, som ikke har noe seksuell lyst, og det er jo normalt det også, selv om det beste da er om man finner en med lite sekslyst også.

Skrevet

Ja, det er nok bare du i hele verden som gjør det.

Anonymous poster hash: 59cfb...d30

Skrevet

Store, bamsete badboys er min greie! Eller handymen i snekkerbukse f.eks. Liker bedre at de har litt fett på kroppen over alle musklene, dvs. ikke ribba for fett.. At de ser sterke ut og som om de har gode klemmer!

Skrevet

Betegnelsen bamsete mann går vel ikke på muskuløse? Som i tydelig muskuløs, bamsete er muskler under polstret fett. Nei jeg tenner ikke på fett på menn. Høye og muskuløse jada men ikke fete.

Anonymous poster hash: 07471...2e9

Skrevet

Betegnelsen bamsete mann går vel ikke på muskuløse? Som i tydelig muskuløs, bamsete er muskler under polstret fett. Nei jeg tenner ikke på fett på menn. Høye og muskuløse jada men ikke fete.

Anonymous poster hash: 07471...2e9

Skrevet

Jeg vil bare ha en mann i turbukse. Hva som er under er ikke så nøye.

Anonymous poster hash: 3a1a5...02c

Skrevet

Bamsete betyr småfet ja. Nei, tenner på passe mye muskler, intelligens og humor her. Må være høy, da.

Anonymous poster hash: 762b7...23f

Skrevet

Liker store kraftige menn. Trenger ikke være veltrent, kan gjerne ha en kosemage bare de ikke er feite.

Mannfolk med damepupper og stor damerumpe liker jeg ikke.

Mannen min er 175 og ganske slank. Godt trent med vaskebrett. Jeg føler meg så feit vedsiden av han. 🙊

Anonymous poster hash: 91c4c...ecb

Skrevet

Så en penis på 2 cm er helt greit?

Anonymous poster hash: 15bc7...fe1

Skrevet

Så en penis på 2 cm er helt greit?

Anonymous poster hash: 15bc7...fe1

Det er da ingen i denne tråden som snakker om peniser?

Skrevet

Min sambo er tidligere figther & i kjempe god form. Ikke så veldig høy da, men det kan jeg leve med ;) han trener 3-4 timer om dagen, av og til skulle jeg ønske han ikke trente like ofte/lenge men veldig flott å se på da ;) + at det er motiverende for meg at han er i så god form, jeg hater å trene! Men kan jo ikke se ut som en dass sammenlignet med han heller :P så da kommer jeg meg opp av sofan litt oftere.

Anonymous poster hash: e4beb...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...