Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Barnefar er innpå sliten det er slutt. Og jeg er ikke interresert i å ha kontakt nå. Får 100 melder også om "trusler" om at han skal komme fordi jeg ikke svarer osv. Tørr ikke å blokkere han helt fordi da kan jeg ikke se Hannes psykiske tilstand. De meldingene er jo også senere bevis. Men jeg vil ha fred. Er det noen jeg kan kontakte for å få slutt.. Så jeg kan blokkere han og ikke være redd. Anonymous poster hash: 69688...9c1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Gå til politiet og anmeld han for trakassering og be om kontakt- og besøksforbud om han ikke gir seg etter en advarsel om at du kommer til å gjøre dette om han ikke gir seg. Ta vare på alt av meldinger og bevis. Dette kan du ha bruk for senere. Ta kontakt med fvk. og be om råd også. Dette er en mann du må forholde deg til i større eller mindre grad de neste årene, så det er lurt å få hjelp allerede nå. Anonymous poster hash: 94bf4...de1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hva er fvk? Når jeg har født kan jeg vente med å si noe ? Kan jeg nekte han å se baby til familievernet eller rettsak? Anonymous poster hash: 69688...9c1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Fvk er foreldrevernkontoret. Ta kontakt med dem allerede i dag. Jo raskere jo bedre. De kan gi deg alle de beste rådene og det er de som hjelper deg senere ved barnefordeling og om barnefar blir vrang og lite sammarbeidsvillig. Du trenger ikke å si i fra at du går i fødsel, men å gi beskjed om at barnet er født ikke så mange dagene etter fødsel er jo høflig Du kan ikke nekte han samvær/å se barnet (innen for rimlighetensgrenser) uten at du har 100% forsørgeransvar eller uten at retten har bestemt det. Så ring fvk i kommunen i dag slik at du får orden snarest mulig og slipper å stresse med dette midt oppi barseltiden. Lykke til Anonymous poster hash: 94bf4...de1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Gravide fedre bruker ofte være litt vriene. Anonymous poster hash: 95c46...fe7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Med slik truende oppførsel ser man at han er ustabil. Han vil få samvær under tilsyn. Du trenger ikke å forholde deg til han. Jeg var i samme situasjon. Anonymous poster hash: 20ae2...166
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Hva er det han ønsker da? Han kan jo ha helt legitime ting han trenger å ta opp med HI i forbindelse med bruddet og den fremtidige barnefordelingen. Å skrive at han vil komme innom for å diskutere ting trenger ikke være trakasering eller noe annet ekkelt. Det kan også dreie seg om en mann som ønsker å få avtale om samvær ol på plass med en gang. Anonymous poster hash: 3d8b0...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå