Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 mannen min er en gluping, og jeg elsker menn med et godt intellekt. Anonymous poster hash: 1e41a...c2c
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Ja, jeg. Ikke nerdeutseende men nerdeintelligens. Eller rett og slett smarte folk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Ja, jeg. Ikke nerdeutseende men nerdeintelligens. Eller rett og slett smarte folk. Enig. Samtidig liker jeg også noe utadvendthet hos menn. Anonymous poster hash: 0c3ea...b5e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg vet ikke helt med nerd, men det er ingenting som er så turn off som dumme menn! Anonymous poster hash: 14904...150
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Jeg bare elsker smarte, intellektuelle menn. Mannen min er så kunnskapsrik og jeg har lært enormt mye, han av meg også. Jeg føler etter jeg traff ham at det var min missing piece. Jeg trenger også å bli stimulert kongnitivt. Bare ELSKER min herlige Mensanerd<3 Anonymous poster hash: 5b2c5...2d4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Hjernen er det mest sexy på en mann, så sant han er intelligent. Når det er sagt er typisk nerdeutseende og nerdete sosialt sett alt annet enn tiltrekkende! Anonymous poster hash: 4b8b3...f20
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Jeg har aldri falt for en mann med mindre han har vært godt over middels inteligent. Anonymous poster hash: 33c9f...b1e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Har blitt litt skeptisk jeg, etter å ha vært sammen med 2 ekstremt smarte menn. Og her prater vi ekstremt smarte, kan jo omtrent alt. Men de mangler en del sosialt. Men jeg liker ikke dumme menn da, de må være smarte. Men holder med normalt smarte, det sosiale må være ganske bra og. Jeg er nok selv mer sosial smart enn iq smart. Anonymous poster hash: e5548...920
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Vet ikke om jeg vil si nerder, men kunnskap og klokskap er sexy. Anonymous poster hash: 321c7...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå