Gå til innhold

Kollega-trøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

På arbeidsplassen min (liten, vi er 12 stk), hadde vi en kollega som utdannet seg, og som sa klart i fra hun ville et annet sted etter endt utdannelse, fordi vi ikke var bra nok for henne. Etter et års tid fant hun ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden, og det ble en stilling ledig hos oss, som krever lavere utdannelse, men hun ville ha stillingen.

I prosessen ble alle ansatte kalt inn til en uformell prat hos sjefen, om hvordan vi så på at denne personen skulle evt komme tilbake. ALLE sa det samme , at dama er dyktig på mange områder, og får ting gjort, men er vanskelig/ umulig å samarbeide med. Det året hun var borte hadde vi et kjempegodt miljø, men må er arbeidsmiljøet på et utrolig dårlig nivå. Mange som føler de går på tærne, alt blir sett ned på, og kommunikasjonen er heller dårlig... Hva i all verden gjør man? Jeg har svelget så mange kameler, og leker smilende og hyggelig kollega, for det er jo mitt ansvar også at miljøet er bra, men når man er utslitt etter jobb av en kollega så er det noe galt et sted...

Anonymous poster hash: d3242...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...