Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Trenger man det eller er det unødvendig ? Har en gutt på snart 2 år Anonymous poster hash: b319b...0d7
TPK Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Tenker du høstsko? Jeg synes det er greit å ha noe mellom lette joggesko med mesh (tåler ikke en dråpe vann) og tunge varme vintersko. Kjøpte nettopp på Obs til treåringen, det var med noe gore tex-etterligning.
TinaK 1990 Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Jeg har alltid hatt det til mine barn. Vi er mye utendørs. Når det er for kaldt og fuktig ute med joggeskoene tar de I bruk overgangssko som er gire tex sko, litt kraftigere enn joggesko.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Hva er det?Overgang fra sommer til høst.Hi Anonymous poster hash: b319b...0d7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Alltid hatt det. Tåler litt regn og langt mer behagelig å ha på enn gummistøvler. De varmer og beskytter mer enn joggesko. Langt mer behagelig en tunge vintersol som mange begynner å putte på barna lenge før vinter, kulde og snø Anonymous poster hash: e9991...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Hvor får man tak i rimilige sko ? Har ikke obs her. Hi Anonymous poster hash: b319b...0d7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Det er veldig greit på steder med lang høst, spesielt om man er mye ute. Anonymous poster hash: 70c65...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå