Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Er på reise uten 5åringen og tenkte å se etter dette tilbudet til helgen. Bruker nå 27-28, hva ville dere valgt i vintersko da? I viking goretex sko har hun nesten1.5- 2cm på str 28 å gå på. Anonymous poster hash: 83fe1...5d7
TPK Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Få den som passer barnet til å måle foten i cm. Legg på 1,5 cm hvis skoene skal passe nå, kanskje to cm hvis det er om et par mnd. I butikken regner de om cm til riktig str for deg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Vi kjøpte viking vintersko i 28 i fjor og jeg har nettopp funnet ut at de er store nok enda. (Ble nok kjøpt for store.) I joggesko har han brukt 26 i sommer (skofus og geox), og de er i minste laget nå. Så hvis jeg skulle tatt en sjanse uten å måle så ville jeg kjøpt 2 størrelser større enn joggeskoene hvis de ble kjøpt på våren. Anonymous poster hash: ec7c5...cbd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Litt sent nå, men et tips til en annen gang: Ta et ark og tegn fotavtrykket til barnet ditt og ha det med deg i vesken, da har du mulighet til å måle mot sålen de gangene du skal kjøpe sko, men ikke kan ta med barnet. Anonymous poster hash: 83480...612
Salvador Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Lurt å få noen til å måle foten til barnet, slik som TPK skriver Er det skoringen sitt salg du skal på? Her har de en forenklet guide til størrelser: http://www.skoringen.no/finn-riktig-stoerrelse.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå