Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg har jobbet kveld de siste ukene, i tillegg til at jeg har hatt bleieavslutt om natten på barnet mitt (vekkes ikke ungen i 11-12 tiden så må jeg vaske alt i sengen) Så husarbeid ol. ender opp med å bli tatt på kvelden. Jeg er alene med kun avlastning fra barnevakt. I tillegg til at på morgenene har jeg vært på div. møter og holdt på med jobb søking. Helgene har vært fulle av aktiviteter for barnet, for å veie opp for fraværet i uken. I dag kjente jeg at jeg var totalt gåen av alt styret og lite søvn, sendte ungen i barnehagen og dro hjem og la meg til å sove. I følge ei venninne med barn og samboer prioriterer jeg feil, jeg skulle i følge henne ha vært på jobbjakt eller ute og gjort noe da hun ringte å vekket meg... Er det feil og ta meg en dag "fri"? Jeg har en gang ikke hatt ferie i år. Anonymous poster hash: 0d5b9...c3b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Nei, det er ikke feil. Venninna di kan holde kjeft. Hun har en samboer til å dele pliktene med, det har ikke du. Ta deg fri med god samvittighet :-)
Førstemann Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Selvfølgelig er ikke det feil og venninna di er helt på bærtur!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Hehe jeg lurte på om det kanskje var bleieslutt på natt som kunne være feil prioritering jeg... er barnet så stort at det er helt nødvendig? Anonymous poster hash: 0c2cf...b6b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Barnet er 4, så ja og hun vil det selv og Takk for svar, da et jeg ikke helt på jorde Anonymous poster hash: 0d5b9...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå