Gå til innhold

Inspirert ☺ Hva liker du best med sambo/ektemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og sambo har aldri hatt en krangel. Han støtter meg og stiller opp 100% for stesønnen sin. Han er også omsorgsfull og utrolig snill. Må jo skryte litt av mannfolka også 😄

Endret av MammaTilNick
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er min klippe! Har vært verdens beste støtte i vanskelige tider.

Han er super handy, flink med ungene og veldig god i senga!

Skrevet

Han er min klippe! Har vært verdens beste støtte i vanskelige tider.

Han er super handy, flink med ungene og veldig god i senga!

Amen 😂

Skrevet

Han er det beste som har hendt meg 😍

han er flink til å lage mat, flink med jobben sin og er handy. Ansvarsfull, kjekk og vi har den beste sexen jeg har hatt med noen ever...

Han er flink med barna mine og kommer til å bli en kjempeflink pappa når vi klarer å bli gravide. 😍

Skrevet

...og jeg har blitt veldig glad i familien hans 💜 kan ikke tenke meg noe annet liv enn med han..

Skrevet

Samboeren min gjør nærmest hva som helst for familien vår! Han er kjærlig og omsorgsfull og setter meg og barnet vårt først. Han er for det meste på tilbudssiden, og vil gjerne hjelpe til. Det beste av alt, er at han elsker meg og ønsker å være sammen med MEG! Det passer ganske så bra, for jeg ønsker å være sammen med han og elsker han! ;)

Skrevet

Han er min andre halvdel. Sammen er vi sterke. Han et den jeg vil bli gammel med. Har ikke noe ønske om å bytte han ut i det hele tatt. Minsin shæste<3

Skrevet

Han er veldig lojal, og en klippe når ting er vanskelig.

Anonymous poster hash: 82b07...582
Skrevet

Han er det fineste menneske jeg vet om. Varm,kjærlig,raus,omsorgsfull,ærlig og real. Vi har helt lik humor, og jeg stortrives i hans nærvær. Vi koser oss så mye sammen. Og fungerer utrolig godt som et team. Han er min bestevenn og kjæreste, og han er en del av meg. Noe mangler når han er borte. Jeg har aldri elsket noen sånn som jeg gjør med han, han er mitt alt.

Sånn, det var nok kliss for i dag ;) hehe

Skrevet

Sjølv om me har våre diskusjonar og uoverenskomstar, er det ein ting eg alltid kan stole på. Han er ein fantastisk far. Trudde aldri nokon ville overgå min eigen far, men jammen har han klart det! <3

Skrevet

Han er flink til å få meg til å føle meg vell. Alltid! 😄

Skrevet

Han er snill, omsorgsfull, lojal, god far, handy, flink i jobben sin, smart, en fantastisk støtte og han forteller ofte at han er glad i meg og ungene.

Og mye mer.

Har vært heldig.

Skrevet

Det jeg liker best er at jeg aldri er i tvil om at det er meg han vil ha, og kun meg! Stoler fullstendig på ham! Han er i tillegg en utrolig flott pappa, på absolutt alle mulige måter! Det må også nevnes at han er et skikkelig arbeidsjern, både på jobben sin og i hjemmet vårt. Personlighetsmessig er han en rolig type, og flink til å håndtere mitt temperament! Den beste mannen jeg har vært borti noengang! Sexlivet er litt kjedelig blitt, men det skyldes nok mest meg.. Nei, han her velger jeg å beholde 😍

Anonymous poster hash: b24ff...552

Skrevet

At han har den type personlighet og et så varmt hjerte at han hjelper alle han kan. :)

Anonymous poster hash: 67e38...451

Skrevet

Vært sammen i 5 år, og det har ikke gått en dag uten at han får meg til å le! 80% av gangene så tårene triller :)

Anonymous poster hash: 72c26...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...