Gå til innhold

Barn kan være grusomme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så sykt! Hvilke mennesker er så sjuke i hodet?? Blir så lei meg!

Skrevet

Og alle sammen har sansynlig vis mødre.



Anonymous poster hash: 5a493...b2a
Skrevet

Helt forferdelig! Dette burde ha høy prioritet hos politiet, for de som står bak trenger også hjelp. Slik de er nå så er de jo helt totalt avstumpet følelsesmessig, og de kommer til å ødelegge både andre og for seg selv om de ikke nå blir stoppet og får hjelp. Her burde bv også inn i bildet, uten tvil!

 

Men helt forferdelig for den 14-åringen! Jeg blir så imponert over at hun fremdeles greier seg, og håper hun har et godt støtteapparat rundt seg, folk som tar vare på henne. Hun har mye mer personlige ressurser enn de som terroriserer henne!

Sender varme og støttende tanker til jenta og familien hennes <3

 

Jeg håper politiet henter inn kompetanse om de ikke har den selv - dette er en sak de bør og må greie å løse!



Anonymous poster hash: 1c94a...3aa
Skrevet

 

Og alle sammen har sansynlig vis mødre.

 

Anonymous poster hash: 5a493...b2a

 

 

Ja, man kan jo bare spekulere i hva som har gått feil når barn blir så ufattelig, utspekulert stygge og ikke eier nok empati til å forstå hva de gjør.

Vil tro disse barna er "normale" hjemme, men likevel mener jeg noe har gått galt i oppdragelsen når barn kan blir så gjennomført onde som det disse barna er mot denne jenta.

 

Anonymous poster hash: 1c94a...3aa

Skrevet

 

 

Og alle sammen har sansynlig vis mødre.

 

Anonymous poster hash: 5a493...b2a

 

 

Ja, man kan jo bare spekulere i hva som har gått feil når barn blir så ufattelig, utspekulert stygge og ikke eier nok empati til å forstå hva de gjør.

Vil tro disse barna er "normale" hjemme, men likevel mener jeg noe har gått galt i oppdragelsen når barn kan blir så gjennomført onde som det disse barna er mot denne jenta.

 

Anonymous poster hash: 1c94a...3aa

 

Sansynligheen er stor for at dette er helt vanlige barn fra helt vanlige hjem og at foreldrene ikke forventer i sin villeste fantasi at deres barn kan være med på noe sånt. Ingen av oss bør sitte og tenke at dette dreier seg om "noen andre" og at det er utenklig at mitt barn er med på noe sånt.

 

Anonymous poster hash: 5a493...b2a

Skrevet

 

 

 

Og alle sammen har sansynlig vis mødre.

 

Anonymous poster hash: 5a493...b2a

 

 

Ja, man kan jo bare spekulere i hva som har gått feil når barn blir så ufattelig, utspekulert stygge og ikke eier nok empati til å forstå hva de gjør.

Vil tro disse barna er "normale" hjemme, men likevel mener jeg noe har gått galt i oppdragelsen når barn kan blir så gjennomført onde som det disse barna er mot denne jenta.

 

Anonymous poster hash: 1c94a...3aa

 

Sansynligheen er stor for at dette er helt vanlige barn fra helt vanlige hjem og at foreldrene ikke forventer i sin villeste fantasi at deres barn kan være med på noe sånt. Ingen av oss bør sitte og tenke at dette dreier seg om "noen andre" og at det er utenklig at mitt barn er med på noe sånt.

 

Anonymous poster hash: 5a493...b2a

 

 

 

Selvfølgelig, jeg er enig med deg i at alle foreldre bør være oppmerksom på at også deres barn kan mobbe, uansett hvordan de oppfører seg hjemme.

 

Men jeg har vanskelig for å forstå at dethar vært og er gode og nære samtaler i disse hjemmene - samtaler om mobbing, om empati, om å bry seg, om å inkludere, om å stå utenfor, om å stå opp ved urettferdighet, om å ikke tåle urett mot andre osv.

 

Dette er ting man må få inn fra man er liten. Når det går så langt at man over tid terroriserer et annet menneske og oppfordrer til selvmord, truer med drap av denne personen eller noen hun bryr seg om... da er det rimelig mye som har gått galt, det har gått langt lenger enn mobbing. Da er det trusler om å skade en annen person, trusler om mord. Noe har gått galt i de hjemmene, uansett hvor "vanlige" hjem de kommer fra. "Vanlig" betyr dessverre ikke alltid bra...

 

 

Anonymous poster hash: 1c94a...3aa

Skrevet

Min datter har og opplevd nettmobbing. Men overhodet ikke i samme grad som denne jenta. Helt grusomt hva denne jenta må gå igjennom, og at politiet ikke klarer å ta de med dagens teknologi, synes jeg er veldig rart.

 

Men tenker og at dette er nok snakk om mange jenter som har gått sammen, og alle disse jentene kommer jo ikke fra dårlige hjem. Noen av de kommer helt sikkert fra gode hjem og. Kjenner til jenter i en sånn jentegjeng, som driver på med nettmobbing, baksnakking og litt direkte mobbing. Bare ikke i samme skala som denne saken. Og de jentene kommer fra hjem, som i hvert fall på utsiden ser ut som veldig gode hjem. Og foreldre som stiller opp. Så man har virkelig ingen garanti for at ens eget barn kan bli en mobber.



Anonymous poster hash: f69a9...1fd
Gjest Antarctica
Skrevet

Huff. Høres ut som noe fra "Fluenes Herre", der de hisser hverandre opp...

Skrevet

Helt villt! Minner om "Pretty Little Liars".

 

Anonymous poster hash: 35bdf...c36

Skrevet

helt sykt, håper de kan settes i fengsel,men er vel mest sannsynlige mindreåringer,siden denne jenta er 14, er så ufattelig trist og utrolig vondt og lese om :(

Skrevet

Noen er tydeligvis påvirket av pretty little Lierskogen. Skrekkelig!

 

Anonymous poster hash: b97db...e72

Skrevet

Noen er tydeligvis påvirket av pretty little Lierskogen. Skrekkelig!

 

Anonymous poster hash: b97db...e72

Har hørt at det er hardt miljø på Lierskogen ja! 😁

 

 

Anonymous poster hash: eebd2...3c3

Skrevet

De har sikkert lest her inne, og sett at mobbing og hets er vanlig.....

 

Anonymous poster hash: 81699...a4c

Skrevet

Skulle ha hatt noe ala "trolljegeren" her i norge også. Så kanskje folk blir skremt til å tenke to ganger før de spyr ut drit fordi de er anonyme..



Anonymous poster hash: de68b...846
Skrevet

Når jeg hører "barn kan være grusomme", så pleier jeg å påpeke at alt barn kan være, det ser man at mange voksne er i enda større grad...



Anonymous poster hash: 412e8...8f9
Skrevet

For en forferdelig sak, stakkars jente og familie. Grusomme barn er rette ordet, enig HI! Dette var utrolig trist lesning:(((

 

Anonymous poster hash: ae486...8e8

Skrevet

💗Har så lyst å gi denne jenta tusen klemmer og si at hun er fantastisk og VERDIFULL!Hun har en psyke av stål og klarer hun å stå gjennom dette så klarer hun alt 💗

 

Anonymous poster hash: 6c65c...585

  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen er tydeligvis påvirket av pretty little Lierskogen. Skrekkelig!

 

Anonymous poster hash: b97db...e72

Pretty little Lierskogen Haha jeg døøøør

 

 

Anonymous poster hash: 0b51e...acd

Skrevet

 

Noen er tydeligvis påvirket av pretty little Lierskogen. Skrekkelig!

 

Anonymous poster hash: b97db...e72

Pretty little Lierskogen Haha jeg døøøør

 

 

Anonymous poster hash: 0b51e...acd

 

hehe huff, den så jeg ikke :P Nymotens mobildingser altså!

 

Anonymous poster hash: b97db...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...