Gå til innhold

Hva MÅ man se/gjøre/shoppe i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært der flere ganger, så jeg har sett det meste, men skal reise sammen med ei venninne som aldri har vært der. Vi skal drikke afternoon tea, gå på musical og handle. Men dersom vi skal få med oss en severdighet, hva skal vi velge?

Og hvor liker dere best å handle? Jeg pleier gå Oxford street og RegentStreet med sidegater. Pluss Covent garden. Liker mellomprisklase og de litt dyrere, men ikke de dyreste butikkene.

Anonymous poster hash: 78ca0...24c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i Kings Road for å shoppe, veldig koselig gate :-) jeg er i London mange ganger i pret og er aldri i Regent Street og Oxford Street, kjedelige gater fulle av turister :-(

Anonymous poster hash: 356d1...315

Skrevet

Når skal du dit? Jeg er i London nesten årlig og pleier å bruke typisk visit london for finne ut om det skjer noe spesielt mens jeg er der. Sist jeg var i London (januar) var vi på Borough Market og drakk varm cider og spiste oss gjennom markedet. Det var utrolig koselig :) jeg liker å gå på oppdagelsesferd og å gå på museer, og neste gang står Victoria and Albert Museum for tur og å gå eller ta kanalbåt fra Camden Lock. Ellers er london favoritten blitt People watching fra kafeer og ta tuben litt rund oppdage nye stasjoner og nabolag :-) jeg elsker london, fikk veldig lyst til å dra dit igjen nå ;-)

Anonymous poster hash: 4f819...dbc

Skrevet

Sist jeg var i London tok vi båt til Greenwich og gikk på markedet der, kjempekoselig! Anbefaler også øl og Steak and Ale Pie på Hung Drawn and Quartered Pub, rett ved Tower of London, very nice :spise:

http://www.hung-drawn-and-quartered.co.uk/

Skrevet

Det er veldig bra designer second hand-butikker i Chevals Place på oversiden av Harrods.

Skrevet

Det er i hvert fall her dere må ta afternoon teaen deres:

https://www.thewolseley.com/

Elsker det stedet!

Fint sted å spise middag eller lunsj også.

Anonymous poster hash: fac9d...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...