Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Har så ekstrem ulvehunger, konstant sulten. Ammer baby 7 mnd (så og si fullamming). Spiser regelmessige måltider, men er sååå sulten HELE tida .... Noen gode tips? Går det over snart? Anonymous poster hash: de8cc...fe3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Kjære deg, vi er i samme sko. For å være ærlig, så ga det seg aldri etter jeg fikk førstemann (hun er 2,5 år nå, ammet bare i 7 mndr). Nå er andremann 3 måneder, og ulvehungeren er enda verre enn den var med førstemann, så dette er intenst ille.Eneste tipset jeg har, er å være i aktivitet. Da merker man ikke romlingen like godt Og drikke mye, da fyller du magen. For meg fungerer det også å drikke varm kakao (ikke sunt, så gjør det absolutt ikke ofte), men da blir jeg liksom litt småkvalm i stedet for å kjenne direkte på sulten. Av og til må jeg velge mellom to onder... Anonymous poster hash: da40b...533
Mamma til 2 søte Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Har det likt, mi er 9 mnd. Tenker på mat heeeele tiden 😯
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Sukk, jeg får vel bare lytte til kroppen og spise som en voksen mann :-) Har gått ned all svangerskapskilo, men har 20 kg for mye som jeg gjerne skulle kvitta meg med ... :/ skjønner godt at vekta står bom stille når jeg hiver innpå med STORE mengder mat hver dag! Hi Anonymous poster hash: de8cc...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå