Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Det som irriterer meg mest med min mann er at han aldri støtter meg når moren hans er gal... Han har innrømmet det og er fullt klar over det, men hun får kjøre over meg som hun vil og er han tilstede sier han alltid at han ikke hørte det hvis jeg påpeker hva hun har sagt i ettertid. Hvis vi skilles i fremtiden så kan jeg nesten si med sikkerhet at grunnen vil være hans mor. Hva med dere? Anonymous poster hash: 4f996...43a
kristinehufine Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Han er lat med husarbeid og hagearbeid! Forferdelig slitsomt å føle at han aldri tar sin del...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Han ødelegger ting fysisk hvis han er sur, og han støtter meg ikke hvis jeg er langt nede. Anonymous poster hash: 917d3...ad4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Han sier stygge ting til meg når han er full. Han bruker alle penga sine på gambling etter at regningene er betalt vel og merke. Han vil ut på byen å feste hver helg. Han ødelegger ting når han blir sint og driter i om det er min eller hans ting han ødelegger. Meeen selv om han er alt det her og sikkert enda mer, så elsker jeg han av hele mitt hjerte og han elsker meg like mye. Er sikkert mange ting han irriterer seg over når det gjelder meg også Anonymous poster hash: f5797...1ec
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 At det viste seg at ha mikkemvar så smart som han likte å gi uttrykk for, og at han løy mye uten å ha kontroll over løgnene sine, og trodde han kunne komme seg unna med nye løgner. Jeg syntes han bare ble dummere og dummere og mistet helt respekten for ham. Anonymous poster hash: 8031a...7f2
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 ...han ikke var....(satans pad). Anonymous poster hash: 8031a...7f2
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Han er alltid sen. "Snart, straks, et øyeblikk" betyr minst et par timer. "To min," er ensbetydende med minste en halvtime. "Hjemme til 15.30," betyr tidligst 16.00. Heldigvis er jeg punktlig, så jeg sørger for å få oss frem i tide om vi skal noe sammen. Men at jeg er punktlig, betyr også at det irriterer vettet av meg at han er alltid er sen. Anonymous poster hash: 6fd78...648
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Han drikker for mye Gjør for lite husarbeid Gjør sjelden noe med barna på eget initiativ. Jeg må til og med mase for at han skal bade dem! Evner ikke å komme på middag selv. Hvis han skal lage mat må han ha alle varene rett foran seg, og detaljert oppskrift. Anonymous poster hash: d39dd...08e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Han er lat og utsetter ting hele tiden, så det blir aldri gjort. Han driter to ganger om dagen så det er ulevelig på badet i flere timer etterpå, og det passer himla dårlig når jeg er høygravid og må tisse flere ganger i timen, men spyr av lukta på badet. Han konsekvent nekter å skrive ned huskelapper eller på kalenderen når han har avtaler, så han glemmer de ofte og må betale purringer eller går glipp av viktige ting. ( jeg har kjøpt whiteboard nå og begynt å føre opp alt til han der) Foruten det er han tipp topp Anonymous poster hash: ac3d0...5ce
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 - Han er en rotekopp. Samler på alt mulig som han aldri kommer til å bruke. ("nei, ikke kast den...kjekt å ha") Har mange prosjekter som han sjelden fullfører, i stedet for å rydde ordentlig opp, så bare flytter han rotet, og starter opp neste prosjekt. Heldigvis har han en egen leilighet/kontor/mancave i garasjebygget, men irriterer meg likevel. Det er kaotisk der inne. -Han legger aldri ting tilbake til sin faste plass, derfor tilbringer han størsteparten av dagen, eller skal jeg si livet, på å lete etter ting :-D -Han tåler ikke kritikk, og går til personlig "motangrep". Noe som ender i sandkassekrangler. -Han utsetter ting, slik at han lager stress for seg selv. Blir plutselig mye å gjøre på en gang i stedet for å ta ting etter hvert. Han takler ikke stress, så det går jo utover alle! -Han kunne bidratt litt mer med smårydding. Er jo det som tar tid. Han lener seg ofte på at det er kun han som klipper plenen. Han er en reser på å vaske gulv, men det er jo fort gjort :-P jeg har gjort alt det foregående arbeidet. -Han er sinnsykt ueffektiv og prioriter gjerne ting i feil rekkefølge. Slår aldri tre fluer i en smekk. - Han slenger jakken der han tar den av seg. Det skjer aldri i entreen. Dvs at han stadig også leter etter jakken sin. Egentlig bare bagateller dette her, men noe må man jo irritere seg over
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Han rydder hele tiden og maser på oss andre i huset fordi vi ikke har samme standard som han. Høres gjerne ut som et luksusproblem, men det er slitsomt å stadig bli hakket på for bagateller. Vi har det visst ganske motsatt av hva mange her inne sliter med. Anonymous poster hash: 55bc8...087
jojoen Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 - Han er en rotekopp. Samler på alt mulig som han aldri kommer til å bruke. ("nei, ikke kast den...kjekt å ha") Har mange prosjekter som han sjelden fullfører, i stedet for å rydde ordentlig opp, så bare flytter han rotet, og starter opp neste prosjekt. Heldigvis har han en egen leilighet/kontor/mancave i garasjebygget, men irriterer meg likevel. Det er kaotisk der inne. -Han legger aldri ting tilbake til sin faste plass, derfor tilbringer han størsteparten av dagen, eller skal jeg si livet, på å lete etter ting :-D -Han tåler ikke kritikk, og går til personlig "motangrep". Noe som ender i sandkassekrangler. -Han utsetter ting, slik at han lager stress for seg selv. Blir plutselig mye å gjøre på en gang i stedet for å ta ting etter hvert. Han takler ikke stress, så det går jo utover alle! -Han kunne bidratt litt mer med smårydding. Er jo det som tar tid. Han lener seg ofte på at det er kun han som klipper plenen. Han er en reser på å vaske gulv, men det er jo fort gjort :-P jeg har gjort alt det foregående arbeidet. -Han er sinnsykt ueffektiv og prioriter gjerne ting i feil rekkefølge. Slår aldri tre fluer i en smekk. - Han slenger jakken der han tar den av seg. Det skjer aldri i entreen. Dvs at han stadig også leter etter jakken sin. Egentlig bare bagateller dette her, men noe må man jo irritere seg over Akkurat som å lese om min mann!
Førstemann Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Han legger aldri noe tilbake på plass, resultatet er at han ikke finner ting og blir sur fordi det er rotete. I går sa han; jeg har 19 par briller men finner ingen av dem... Nei, lurer på hvorfor... Han kan ikke klokka og er veldig dårlig på å planlegge. Resultatet er at han aldri er ferdig med sitt når vi MÅ dra, og da er han sur et par timer fordi han har glemt noe. I fjor sommer testet jeg dette i ferien. Tenkte jeg skulle la han ta sitt i eget tempo og gjøre seg ferdig med pakking. Vi skulle bare på stranden, vel, vi var der kl 17!! (feriedag, alle hadde fri) Ellers er han veldig flink, han tar seg av barn, vasker klær, lager mat, snekrer og pusser opp. Vi gjør egentlig nesten alt begge to, sitter sjelden i ro.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 Han gjør aldri noe uten at jeg har bedt om det (nesten aldri ihvertfall...) Han slafser veldig høyt Han glemmer alltid ting Han oppfører seg ofte veldig egoistisk Han har liten tålmodighet Han kjefter mye på ungene Han lover ting han ikke kan holde Han er ufølsom og kald Huff... Nå begynte jeg å lure på hvorfor i f*** jeg gidder... Anonymous poster hash: bfdcc...758
MammaTilNick Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Egentlig ikke så mye. Når vi har spist så skyller han av fatet og setter det på benken over oppvaskmaskinen. Han jobber utrolig mye, men det visste jeg da vi ble sammen. Så jeg sier ingenting og setter fatet hans i oppvaskmaskinen. Hvorfor henge seg opp i bagateller? ☺
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #16 Skrevet 7. september 2015 Han er ikke så flink å rydde opp etter seg. Han tar det nok hvis det får stå/ligge lenge nok, men jeg orker ikke å ha skittentøy liggende på badet i dagesvis eller å ha et rotete kjøkken når jeg legger meg for kvelden, så blir ofte at jeg tar det. Han gjør mye mindre husarbeid enn meg, men litt ris til egen ræv der da jeg som regel er kjapp å ta det + at han jobber mer enn meg. Han kan også være litt snerpete og sur inni mellom uten at jeg helt skjønner hvorfor. Er vel i perioder han er stresset på jobb, så skjønner det sånn sett, men likevel. Jeg syns han har en tendens til å drikke vin som om det skulle vært saft. Han blir ikke full eller noe, men det føles bare så mye. Anonymous poster hash: 4ebc6...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå