Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Sniker meg rundt på den endeløse Google og ser at å angre på babynavnet er en såpass greie at det har fått et eget navn, baby name remorse. For noen er det så ille at de endrer barnets navn i ettertid. Er dere 150% fornøyd med barnets navn fremdeles? Var begge partene enige om navnet eller ble det et kompromiss du angrer på? Blir barnet mobbet for navnet /må alltid stave det osv? Anonymous poster hash: e0373...512
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Navnet til førstemann var et kompromiss mellom meg og mannen. Ville ikke ha et topp 10 navn men året etterpå het plutselig alle det 😞 Jeg Ville også at han skulle ha et mellomnavn men det ville ikke mannen. Om jeg hadde fått velge hadde han hett noe helt annet.. Med nr 2 var vi enige om et navn og han het det helt til han ble født, men da passet ikke det navnet så da fant vi 2 andre navn som passet perfekt og som vi begge er veldig fornøyd med.😊
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 ikke så fornøyd med det første. men passe fornøyd med det andre. Lurer på å legge til mellomnavn så de kan velge å bruke det selv. senere, Anonymous poster hash: c833f...f0d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Det er et valg som ble tatt og som jeg ikke angrer på. Navnet er det som det er, hva i all verden kan man gjøre med det? Man har serriøst alt for lite å gjøre i livet sitt om man går rundt og angrer på navnet barnet har fått. Det eneste jeg en smule angrer på er at han skulle fått et mellomnavn i tillegg, men jeg aner ikke hva det skulle vært. Ikke noe jeg tenker noe på annet enn en gang i året. Anonymous poster hash: b39eb...57b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Gjort er gjort og spist er spist, jeg pleier ikke bruke så mye energi på å gruble på ting som er gjort og avgjørelser som allerede er tatt. Anonymous poster hash: a9402...7b0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Angrer litt på at de ikke fikk mellomnavn, er ellers meget fornøyd! Anonymous poster hash: bb95e...6f1
TPK Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Jeg er veldig fornøyd med våre navn! Det var MEGET gjennomtenkt, og de fikk ikke navn før de var 2-3 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå