Gå til innhold

Vask av baken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, teit spørsmål, men jeg bruker intimsåpe til å vaske nedentil og i baken. Men så tenkte jeg om kanskje den ikke er sterk nok til å fjerne skit og uhumskheter bak. Kanskje jeg skulle brukt vanlig dusjsåpe der? Hva bruker dere?

Anonymous poster hash: 6b503...389
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanlig såpe der bak. Framme også for den del. Har alltid gjort det, intimsåpe har jeg aldri kjøpt. Jeg vasker meg alltid grundig med en god dæsj såpe for å være sikker på at jeg er ren. Har aldri hatt noe ubehag av dette.

Skrevet

Får lett sopp dersom jeg bruker vanlig såpe i underlivet, der er det kun dr. Greve som funker, men bruker vanlig såpe bak.

Anonymous poster hash: 025ce...251

Skrevet

Bruker vann, dusjer hver dag. En sjelden gang såpe hvis jeg jeg er dårlig i magen. 

Anonymous poster hash: 8e799...2dc
Skrevet

Bruker Dr.Greve både foran og bak men det har vel mer med rutinen å gjøre enn noe annet.

Skrevet

Jeg bruker vanlig såpe overalt

Svir ikke det? Altså framme?

Skrevet

Jeg bruker vanlig såpe overalt

Svir ikke det? Altså framme?

Nei, det har jeg aldri merket

Skrevet

Spør hvilken som helst gynekolog. Det er ikke anbefalt å bruke noen form for såpe i underlivet, og i alle fall ikke vanlig såpe. Vann holder i massevis.

Anonymous poster hash: abc23...5dc

Skrevet

Nå sjokkerer jeg vel hele DB her, men jeg bruker faktisk ikke såpe framme i det hele tatt, bare vann. Bak bruker jeg vanlig såpe, men jeg gnir den ikke akkurat inn i rumpen, det er mer snakk om å vaske rumpeballene og så lar jeg hånden gli fort og lett i mellom også. Litt såpe renner det uansett ned både foran og bak når jeg dusjer, og jeg lukter helt normalt godt ;)

Anonymous poster hash: 6ba99...997
Skrevet

Har aldri brukt noe annet enn vann, foran og bak. Men sjampo fra håret glir jo sikkert ned forbi :P

Anonymous poster hash: c4d85...16f

Skrevet

Bruker intimsåpe både bak og framme

Ekkelt å tenke på å kun vaske seg med vann :S

Anonymous poster hash: b1fa8...9e9

Gjest Antarctica
Skrevet

Kommer an på hvor lang rumpesprekk du har. De som har under 13 cm kan nøye seg med Dr.Greve, har du over 13 cm bør du kjøpe grønnsåpe.

Skrevet

Stort sett kun vann, innimellom intimsåpe. Men så bruker jeg våtservietter etter doturer når nødvendig også.

Anonymous poster hash: b7f68...9be
Skrevet

Nå sjokkerer jeg vel hele DB her, men jeg bruker faktisk ikke såpe framme i det hele tatt, bare vann. Bak bruker jeg vanlig såpe, men jeg gnir den ikke akkurat inn i rumpen, det er mer snakk om å vaske rumpeballene og så lar jeg hånden gli fort og lett i mellom også. Litt såpe renner det uansett ned både foran og bak når jeg dusjer, og jeg lukter helt normalt godt ;)

Greier du å lukte degselv i rumpa! :)

Anonymous poster hash: ddfc4...b5c

Skrevet

Vasker kun med vann. Tåler ingenting annet, ikke milde intimsåper heller. Får soppinfeksjon med en gang, etter bare en gangs bruk. 

Anonymous poster hash: f91ba...97c
Skrevet

Greier du å lukte degselv i rumpa! :)

Anonymous poster hash: ddfc4...b5c

Nei, men nå er det nå ikke så vanlig å sniffe folk i rumpa da, vi er jo ikke akkurat hunder ;) Jeg har derimot hatt menn som har hatt nesen sin nært det området i mer intime situasjoner, og alltid fått høre at jeg lukter deilig. Så da baserer jeg meg på det. Det er helt unødvendig for kvinner å bruke såpe nedentil, og de færreste trenger å skrubbe rumen med såpe for å lukte helt normalt godt.

Skrevet

Om du har skit baki der, tror jeg du må bli mer nøye med dopapiret. Hva vasking angår, holder det med intimsåpe. En blir ikke mer ren med vanlig såpe enn intimsåpe.

Anonymous poster hash: 840a8...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...