Gå til innhold

Har dere begynt å fyre inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller ha på varmepumpe, fyre i peisen, ha på ovn ?

Jeg synes det er på tide nå, sitter faktisk å fryser.men tenker samtidig at det kanskje er for tidlig å ha på varmepumpe?

Anonymous poster hash: 3b6f7...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 2fd54...46c

Skrevet

Viss du fryse slær du på vatmepumpa eller fyrer iomnen. Om det blir for varmt slår du av varmepumpa eller sluttar å legge i omnen.

Skrevet

Nei, men panelovnene er satt på. Ikke hver dag, men har hatt dem på litt innimellom de siste to ukene..

Anonymous poster hash: 956c5...d41

Skrevet

Nei, men har satt på varmekablene i gang og på badet.

Nå er det sol, og da blir det fort over 28grader i stua\kjøkken..

Anonymous poster hash: 1541e...000
Skrevet

Der har vært 28 grader her den siste uken så nei ingen ovn,varmepumpe eller fyre i peisen nei.

Anonymous poster hash: 2b3f0...933

Skrevet

Har varmepumpa på innimellom ja. Sitter ikke i mitt eget hjem og fryser. Har ellers verken varmekabler,panelovner eller vedovn i huset.

Skrevet

Om kvelden er det skikkelig huskaldt, men jeg har ikke giddet å støvsuge fjorårets siste rest av aske i ovnen ;-)

Den siste uken har vi satt på oljeovn i stuen hver kveld og så skrur vi den av om morgenen. Blir fort 30 grader i stuen når solen titter frem.

Skrevet

Varmepumpen står på hele året, men den regulerer seg selv etter temperaturen, og kjøler eller varmer, alt etter behov.

Anonymous poster hash: 08e25...b78
Skrevet

Nei. Så lenge det holder seg over 20 grader innendørs, ser jeg ingen grunn, 20 grader er varmt nok for oss..

Anonymous poster hash: cadb1...c5f
Skrevet

Ja. Men vi bor på Røros 😊😊

Har varmepumpe og vedfyring. Har brukt mest ovnen for det er så trivelig å se på flammene

Anonymous poster hash: d0813...3d3

Skrevet

Har fyrt i ovnen de siste kveldene, ja. Da er det deilig med sofaen, pledd og te :)

Anonymous poster hash: 6c96a...57d

Skrevet

Varmepumpa står på. Den regulerer seg jo etter hvor varmt eller kaldt det er her. Men har ikke fyrt i peisen ennå.

Anonymous poster hash: e9b5e...b2f

Skrevet

Nei. Men burde kanskje gjort det da jeg nettopp hadde besøk og det var iskaldt her :-P selv drar jeg et teppe over meg enn så lenge, hvis jeg er litt kald.

Skrevet

Ja, gubben har fyrt opp i ovnen et par kvelder, han har blitt så frossen av seg, mens jeg har blitt varm. Men han skal slippe å sitte og fryse i sitt eget hjem. Jeg tar heller av litt klær.

Anonymous poster hash: 73324...9f2

Skrevet

Nei, det er 20 varmegrader ute så det er veldig varmt inne og. Men tenner telys på kveldene og det varmer jo og en del :P Håper finværet gir seg og at det blir kaldere for jeg er utrolig varm ( høygravid)

Anonymous poster hash: 88045...4c3

Skrevet

Jeg har fyrt i 2 eller 3 morgener. Varmepumpa står på året rundt, den står på 21 grader, og regulerer seg selv. Men jeg liker det enda litt varmere :D

Skrevet

Det er så koselig å slå av varmepumpa og tenne opp i ovnen. Pledd, kopp te og armkroken til mannen i mitt liv <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...