Gå til innhold

Vintersko på budsjett... Hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om et barn som blir 3 i mars. I fjor gikk vi for Pony, og de fungerte kjempebra. Fikk mye skryt fra bhg om at det var kjempegode sko. Kommet best ut i test også. Men i år har vi enda dårligere råd enn i fjor... Kan selvfølgelig "lage" råd til dyre sko, men da til fordel for noe annet, og jeg tenker at gode sko = dyre sko, ikke nødvendigvis er sant. 

Hvilke sko skal dere kjøpe, dere som ikke kjøper det dyreste av f.eks Viking? 

Vet dere om noen som kjører salg på vintersko fremover?

Anonymous poster hash: 309ff...ac0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel 2 for 1 på skoringen snart, men det hjelper vel ikke så mye hvis dere bare skal ha ett par.

Anonymous poster hash: 36537...9e9
Skrevet

Er vel 2 for 1 på skoringen snart, men det hjelper vel ikke så mye hvis dere bare skal ha ett par.

Jo,hvis man går sammen med en annen som bare skal ha et par også. Det gjør jeg og ei venninne. Da blir det ca halv pris på hver av oss :-)

Anonymous poster hash: 2127e...1f1

Skrevet

Jeg har to barn, så benytter meg av 2 for 1 på Skoringen. Kjøper da Viking

Vet at XXL har hatt en Viking modell til 499 tidligere, men ikke sikker på om de har det nå lenger

Jeg handler også en del merkevarer på Ellos og får rabatt(de har noen få rabatter man kan bruke på merkevarer.)

Akkurat nå satt jeg på Ellos og faktisk å lurte på å kjøpe Reima vintersko til 7 åringen. Litt billigere enn Viking og tenker at de holder mål med tanke på kulde og vann nå som han går på skole og ikke i bhg. De er nok ikke dårligere enn Pony heller tenker jeg. Har forøvrig hatt de ett år tidligere og de var egentlig helt greie.

Ellrers hadde de noen vintersko på salg i Reima sin nettbutikk såg jeg, men de hadde ikke rett str for min del.

Anonymous poster hash: 9604e...042
Skrevet

Jo,hvis man går sammen med en annen som bare skal ha et par også. Det gjør jeg og ei venninne. Da blir det ca halv pris på hver av oss :-)

Anonymous poster hash: 2127e...1f1

Lurt. Kanskje jeg skal høre om noen venner trenger sko til barna. 

Anonymous poster hash: 309ff...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...