Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Venter barn i okt/nov (menstermin okt, oultermin nov). Har en ullfleecedress m hette og endel ulltøy. Men det er jo ikke vindtett? Jeg har et eldre barn på to år som jeg følger til bhg hver morgen. Dvs vi triller pga trass eller kjører alkbrett om vinteren. 3-5 min å gå til bhg. Om jeg triller babyen eller bærer i bæresele vet jeg ikke enda. Men burde jeg kjøpe en vindtett vinterdress til baby? I tilfelle jeg bærer i sele/sjal en dag..... Anonymous poster hash: 7c0c5...65a
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Nei, det er ikke nødvendig Bærer du i sjal kan du ta jakken din rundt baby, og til seler får man kjøpt vindtrekk. I vogn ligger de jo i sovepose Jeg har fire barn og har i hvert fall aldri hatt behov for dress til så små barn. Har brukt ull eller ullfleece
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Nei, det er ikke nødvendig Bærer du i sjal kan du ta jakken din rundt baby, og til seler får man kjøpt vindtrekk. I vogn ligger de jo i sovepose Jeg har fire barn og har i hvert fall aldri hatt behov for dress til så små barn. Har brukt ull eller ullfleece Ok. Har ikke SÅ STOR jakke da hvis ikke jeg slanker meg massemasse og bruker gravidjakke (det er jo målet da, men vet jo aldri hvor fort man går ned i vekt). Men jeg har en ergobaby original, får man spedbarnsinnlegg og trekk til den? Ja, har voksipose til vogna. Anonymous poster hash: 7c0c5...65a
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Nei, det er ikke nødvendig Bærer du i sjal kan du ta jakken din rundt baby, og til seler får man kjøpt vindtrekk. I vogn ligger de jo i sovepose Jeg har fire barn og har i hvert fall aldri hatt behov for dress til så små barn. Har brukt ull eller ullfleece Ok. Har ikke SÅ STOR jakke da hvis ikke jeg slanker meg massemasse og bruker gravidjakke (det er jo målet da, men vet jo aldri hvor fort man går ned i vekt). Men jeg har en ergobaby original, får man spedbarnsinnlegg og trekk til den? Ja, har voksipose til vogna. Anonymous poster hash: 7c0c5...65a Jeg brukte min samboers jakke vet ikke om det er trekk til den selen somvdu har. Jeg hadde babybjørn og den hadde et trekk med hette som man knappet på.
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 (endret) Så nå at de har både vind og regntrekk, vintertrekk og innlegg til ergobaby Endret 7. september 2015 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Jeg hadde en slik en til den første vinteren til babyen http://m.hm.com/no/product/84409?article=84409-A Anonymous poster hash: c5d9d...aaa
TinaK 1990 Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Vi hadde vinterdress til baby. Brukte masse!! Men nå er vi en familie som er mye ute hele året og vogn er ikke mulig overalt
februarprins2013 Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 min hadde en reima dress fra han var 7mnd veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå