Gå til innhold

Bare bomull på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det for varmt for nyfødt med ull eller silkeull? (Tynne plagg)

Det er vel samme temp. på barsel året rundt, men termin er i høst

Anonymous poster hash: c98f4...96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull og silkeull er mye bedre for de små da det hjelper dem å regulere varmen :)

Likevel har vi valgt å ikke bruke det på barsel mens vi var der for å unngå at det gikk i stykker pga bek... Tok det på til hjemturen :)

Anonymous poster hash: a7eed...938
Skrevet

De har klær på føden man kan låne..

Her fødte jeg på høsten, midt i sesongskifte, så varmen var ikke på enda, men det var kaldt ute.. Vi måtte få inn en oljeovn for jeg og baby frøs.. 

Anonymous poster hash: 348c9...7cc
Skrevet

Ja, den beken ;) men det kan vel vaskes bort, eller? Har noen silkeullplagg i 50 som jeg gjerne vil bruke. Tar det nok med (tar jo ikke store plassen), men vil ikke at baby skal svette hehe :P jaja. De er jo vant til 37 grader, så skal vel litt tilmfor at de synes det er varmt?

Skrevet

De har klær på føden man kan låne..  Her fødte jeg på høsten, midt i sesongskifte, så varmen var ikke på enda, men det var kaldt ute.. Vi måtte få inn en oljeovn for jeg og baby frøs..  Anonymous poster hash: 348c9...7cc

Jeg vet, men de klærne er hullete, utslitte og stive etter min erfaring. Og alt for store.

Skrevet

Ta gjerne med ull til barseloppholdet!

Anonymous poster hash: 6107e...793

Skrevet

Jeg har brukt ull plager på barsel på alle min 3 barn. Siste i mai i år. De er vel heller gjerne litt kalde enn varme. Iallefall det jordmor sa til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...