Gå til innhold

Synes dere menn og kvinner er helt like?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at så mange skriver at det ikke er noen forskjell på gutter og jenter og at det derfor er det samme hva man får/har. Jeg er helt uenig. Selvsagt er det individene og personlighetene i seg selv som utgjør de største forskjellene, men jeg synes likevel at det på generell basis er stor forskjell på jenter og gutter. Såpass mange år har jeg da jobbet med barn og ungdommer at jeg har sett det. Akkurat som at jeg på generell basis synes det er forskjell på menn og kvinner.

Og barna våre er tross alt bare små barn i en kort periode. Sien vokser de opp til å bli ungdommer og voksne. Selvsagt er det da forskjell på om de er gutter eller jenter. Derimot er jo ikke det ene slaget mer verdifullt enn det andre, men å si at det ikke er forskjell? Det synes jeg er rart ...

Anonymous poster hash: be037...426
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mer opplevelsen av å få et barn som ikke endrer seg ved verken gutt eller jente. At det der ikke er noen forskjell. Barn er barn liksom. Men at gutter og jenter er forskjellig er det vel liten tvil om...

Gjest Antarctica
Skrevet

Ser at så mange skriver at det ikke er noen forskjell på gutter og jenter og at det derfor er det samme hva man får/har. Jeg er helt uenig. Selvsagt er det individene og personlighetene i seg selv som utgjør de største forskjellene, men jeg synes likevel at det på generell basis er stor forskjell på jenter og gutter. Såpass mange år har jeg da jobbet med barn og ungdommer at jeg har sett det. Akkurat som at jeg på generell basis synes det er forskjell på menn og kvinner.

Og barna våre er tross alt bare små barn i en kort periode. Sien vokser de opp til å bli ungdommer og voksne. Selvsagt er det da forskjell på om de er gutter eller jenter. Derimot er jo ikke det ene slaget mer verdifullt enn det andre, men å si at det ikke er forskjell? Det synes jeg er rart ...

Anonymous poster hash: be037...426

Det er ikke noen forskjell på BARN, menes det vel. Når de blir menn og kvinner, har familie og samfunn rukket å forme dem mye.

Skrevet

Ja, jeg husker ikke engang hvem av dem som liksom har "penis" og hvem som liksom har "vagina". Mistenker at begrepene er diktet opp av mannssjåvinister.

Anonymous poster hash: 5ca16...d6f

Skrevet

Nei. Kvinner har kvinnelig ting som brede hofter, bryster, vagina osv. Menn har pung og penis. Vi har også ulike formål: kvinner skal føde barn, menn er bare med på moroa. 

Utenom det så er ingen like, ikke kvinner og kvinner, ikke menn og menn, ikke kvinner og menn.

Anonymous poster hash: 5ccb8...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...