Gå til innhold

Urk, kaker etter sukkerfri periode var ikke lurt ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kuttet ut sukker 1. august og har ikke spist noe kake, boller, snop, sjokolade, vafler osv siden det. I går hadde ene barnet bursdag og jeg hadde bestemt meg for å spise kake jeg også, men bare i går. Det angret jeg dypt på i dag tidlig. Jeg var så utrolig kvalm at jeg brakk meg og brukte en time bare å gå oppreist fordi jeg hadde så mageknip. Hele kroppen føltes tung og slapp i to timer før jeg omsider kom meg nok til å ta en joggetur for å få løst opp litt på all luften i magen. Appetitten er fortsatt fraværende og jeg føler meg rett og slett uvel. Og da spiste jeg faktisk ikke så mye kake heller, mindre enn jeg ville gjort før.

Er det normalt å reagere så voldsomt på sukker når man har kuttet det ut en peiode? Dette er i hvert fall god inspirasjon til å fortsette å holde seg unna :P

Anonymous poster hash: 49790...591
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt å reagere sånn etter et lite stykke kake.

Anonymous poster hash: d1a36...fbd

Skrevet

Jeg tror ikke det er kaken som har skylden,om du da ikke har fråtset i kake. Kvalme og mageknip kan alle få, trenger ikke ha noe spesiell årsak.

Skrevet

Ikke normalt å reagere sånn etter et lite stykke kake.

Anonymous poster hash: d1a36...fbd

Nå skrev jeg ikke et lite kakestykke da ;) Normalt er jeg en skikkelig kakemons og kunne fint spist 4-5 store kakestykker. I går spiste jeg en muffins og 2 mellomstore kakestykker, da orket jeg ikke mer.

HI

Skrevet

Jeg tror ikke det er kaken som har skylden,om du da ikke har fråtset i kake. Kvalme og mageknip kan alle få, trenger ikke ha noe spesiell årsak.

Det er første gangen på lang tid jeg har hatt det slik i hvert fall, det var derfor jeg trakk parallell til kakespisingen i går. Jeg pleier nemlig ikke å få verken mageknip eller bli kvalm, men det kan jo selvsagt være tilfeldig.

HI

Skrevet

Hver gang jeg har kuttet ut sukker for en periode har jeg også fått et sånt sukkersjokk når jeg har spist sukker. Akkrat som man blir skikkelig fyllesyk med ordentlig mageknipe i tillegg. Jeg gjorde dette lille juleaften for to år siden og jeg trodde jeg var i fødsel for det var så vondt med magesmertene. Ungen kom ikke før 1,5 mnd etterpå :P

Anonymous poster hash: 23ce9...ab2

Skrevet

Hver gang jeg har kuttet ut sukker for en periode har jeg også fått et sånt sukkersjokk når jeg har spist sukker. Akkrat som man blir skikkelig fyllesyk med ordentlig mageknipe i tillegg. Jeg gjorde dette lille juleaften for to år siden og jeg trodde jeg var i fødsel for det var så vondt med magesmertene. Ungen kom ikke før 1,5 mnd etterpå :P

Anonymous poster hash: 23ce9...ab2

Ja, det var en god beskrivelse! Fyllesjuk, hehe ... Det er faktisk litt sånn det føles ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...