Gå til innhold

Burde jeg si noe? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, saken er den. Min venninne har en kjæreste som hun nettopp flyttet inn med. Han lå med eksen i starten av forholdet deres og hun tilga...

Så har han ifølge han hatt null kontakt med dama etterpå. Men hun sender innimellom sms, ringer osv og det har gjort at min venninne hater denne damen! (Typen legger all skyld på henne, påstår han ikke svarer) Uansett, nå VET jeg at typen hennes lyver. Jeg vet han har sendt mld til eksen når han drikker (og min venninne er på jobb el bortreist) og bedt henne kjøre han. Sier han tenker på henne. Om han har ligget med henne flere ganger vet jeg ikke , men han har lav terskel for og lyve. Jeg syns det er råttent gjort av han og legge all skyld på denne damen, så tar han masse kontakt med henne selv. Jeg har skjermbilder av meldinger han har sendt henne. Bør jeg vise disse til min venninne?

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke lurt engang!

Min lojalitet ligger hos venninna mi, og om hennes mann hadde holdt på sånn så hadde jeg fortalt det. Uten tvil!

(Jeg VET også at hun hadde ønsket å vite)

 

Anonymous poster hash: 26671...a28

Skrevet

Hadde ikke lurt engang!

Min lojalitet ligger hos venninna mi, og om hennes mann hadde holdt på sånn så hadde jeg fortalt det. Uten tvil!

(Jeg VET også at hun hadde ønsket å vite)

 

Anonymous poster hash: 26671...a28

Selvfølgelig holder jeg ikke kjeft pga han.. Er bare så innstilt på at hun blir så sint og såret og det gruer jeg meg til. Jeg ringte henne igår og ba henne komme innom i kveld.

 

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Skrevet

Synes selvfølgelig du skal fortelle henne dette. Jeg hadde blitt utrolig såret, hadde jeg fått vite at min venninne hadde visst noe sånt. Og forholdet deres høres jo ikke bra ut. Vil jo tro at over tid vil han være utro flere ganger.



Anonymous poster hash: 01aee...0cd
Skrevet

Hadde du villet vist om at mannen din ikke snakka snat?

 

Anonymous poster hash: 82ad8...3a6

Skrevet

Hadde du villet vist om at mannen din ikke snakka snat?

 

Anonymous poster hash: 82ad8...3a6

Ja.. Hvordan skal jeg fortelle henne dette, bare vise henne meldingene?

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Skrevet

 

Hadde du villet vist om at mannen din ikke snakka snat?

 

Anonymous poster hash: 82ad8...3a6

Ja.. Hvordan skal jeg fortelle henne dette, bare vise henne meldingene?

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Men hvordan i h.... har du fått kloa i disse meldingene? Her er det noe mer du ikke forteller. Før vi får det fulle bildet kan vi ikke svare.

 

Anonymous poster hash: 0162b...786

Skrevet

Ok, saken er den. Min venninne har en kjæreste som hun nettopp flyttet inn med. Han lå med eksen i starten av forholdet deres og hun tilga...

Så har han ifølge han hatt null kontakt med dama etterpå. Men hun sender innimellom sms, ringer osv og det har gjort at min venninne hater denne damen! (Typen legger all skyld på henne, påstår han ikke svarer) Uansett, nå VET jeg at typen hennes lyver. Jeg vet han har sendt mld til eksen når han drikker (og min venninne er på jobb el bortreist) og bedt henne kjøre han. Sier han tenker på henne. Om han har ligget med henne flere ganger vet jeg ikke , men han har lav terskel for og lyve. Jeg syns det er råttent gjort av han og legge all skyld på denne damen, så tar han masse kontakt med henne selv. Jeg har skjermbilder av meldinger han har sendt henne. Bør jeg vise disse til min venninne?

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

 

Om det var min gode venninne så hadde jeg sagt  fra med en gang. Hadde ikke lurt et sekund. 

Skrevet

 

 

Hadde du villet vist om at mannen din ikke snakka snat?

 

Anonymous poster hash: 82ad8...3a6

Ja.. Hvordan skal jeg fortelle henne dette, bare vise henne meldingene?

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Men hvordan i h.... har du fått kloa i disse meldingene? Her er det noe mer du ikke forteller. Før vi får det fulle bildet kan vi ikke svare.

 

Anonymous poster hash: 0162b...786

Fordi jeg kjenner eksen til denne typen. Derfor. Spurte henne om det er tilfellet at hun plager dem med sms og telefoner og hun sendte disse mld for og vise at kontakten går begge veier..

 

 

Anonymous poster hash: 696ea...64f

Skrevet

Hadde helt klart vist henne meldingene. Du vil vel ikke at hun skal finne det ut selv og kanskje få vite at du visste om det?

Det hadde ihvertfall ødelagt vennskapet for min del

 

Anonymous poster hash: a90df...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...