Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Får dere ikke beskjed av jordmor/lege på svangerskapskontrollene hvem dere skal ringe hvis dere lurer på noe i svangerskapet? Ser gang på gang at høygravide/ langtkommen gravide ringer legevakt hvis f. Eks får blødninger eller plutselig blir uvell osv... Jeg sjønner det virkelig ikke.. Hvorfor ringer dere ikke føden? Bedre å ringe dit en gang for mye enn å få alt forsinket via legevakten.. Føden sier garantert ifra hvis dere heller burde ringe legevakta. Hos meg fikk jeg beskjed om at etter uke 16 var det føden jeg skulle ringe hvis det var noe jeg var engstelig for. Varierer nok litt om når i norges land, men ei grense har jo alle distrikt. Jeg har ihvertfall ringt føden hvis jeg hadde vært usikker. Og jeg hadde ihvertfall ikke spurt her innpå.. Anonymous poster hash: fd4f5...89b
Surogvanskelig Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg fikk og beskjed om å aldri ringe legevakta. De er ikke gode nok på svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Jeg fikk og beskjed om å aldri ringe legevakta. De er ikke gode nok på svangerskap. Det er det jeg mener også. Hvorfor kontakte legevakta som i praksis kan være en blodfersk turnuslege, enn å ringe føden direkte når en har mulighet til det??? Anonymous poster hash: fd4f5...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå