Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 har negative tester. Har mye gass i magen, ømme pupper, kjenner stikkinger i underlivet/ nederst i magen, mensmurringer og føler meg generelt litt rar, kvalm, uggen. Har kjent det slik i over en uke nå. Tok test på mandag på kveldsurin og på morgenurin på fredag, begge negative. Går på minipillen, så har jo ikke noen menssyklus å gå etter. Hvor lenge ville dere testet før dere hadde godtatt at svaret faktisk er negativ? Anonymous poster hash: 68585...4fc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Har det likt. Pluss litt vondter i symfysen. Har hatt det slik i 6 mnd nå. Litt lei. Anonymous poster hash: d7082...172
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Innbilt svangerskap? Anonymous poster hash: d9a70...9a5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Kan man være innbilt gravid uten å ha et sterkt ønske om å være gravid? Først tenkte jeg at det var pms, for mensmurringene og de ømme puppene kunne minne om slik jeg hadde uken før mens da jeg ikke brukte pillene. Men disse stikkingene, nesten som små kramper, har jeg bare kjent en gang før, og det var da jeg gikk gravid sist... Hi Anonymous poster hash: 68585...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå