Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Mannen kan sitte til kl 02 på natta å prate med kompiser over Internett, spille data eller noe. Når vi legger oss, så vil han alltid se en episode med noe ( har tv på soverommet). En episode varer i ca 25 minutter, etter dette skal han sove. Hva med meg?! Hvor i helvette er oppmerksomheten jeg så desperat lengter etter? Hvor er sexen min? Jeg tar initiativ hver kveld, men han sier han er trøtt. Så hvorfor skal han absolutt se den jævla episoden, når han heller kan bruke tid på meg, når han vet at jeg LENGTER? Nå er det nok damer, nå skal jeg bli kostbar! Jeg gidder ikke være den som alltid må ta initiativ, nå skal han få lov å måtte jobbe litt for kjærligheten, til en forandring. Så, hvordan bli mest mulig hard to get? Anonymous poster hash: d2fbe...940
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Hvorfor så passiv aggressiv? Anonymous poster hash: d72d7...059
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Du kommer ingen vei med å være hard to get. Han prioriterer kompiser og spill langt foran deg. Det beste du kan gjøre er å innse det. Da kan du tenke gjennom hvordan du ønsker å leve ditt liv. Vil du leve med en mann som er så lite interessert i deg? Hvis du gjør det, krev å få ham med til parterapi. Still et ultimatum, slik vil du ikke leve. Og om han ikke vil endre seg... da har du to valg. Enten må du innstille deg på å godta at mannen aldri vil prioritere deg og forholdet deres, men fortsette forholdet. Eller du kan gå og lage ditt eget liv med en mann som både respekterer deg og prioriterer deg mer og vil ha deg som kvinne. Anonymous poster hash: c5b71...be1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Han snakker med kompiser fordi han har lyst til det. Han spiller data fordi han har lyst til det. Han ser den jævla episoden fordi han har lyst til det. Get it? Hadde han hatt lyst på sex, ville dere hatt sex. Anonymous poster hash: 499b5...d26
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Den episoden på senga er nok en unnskyldning for å slippe sex med deg. Beklager. Dere har grunnleggende problemer. Anonymous poster hash: 20960...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå