Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Googlet, men fant ingenting om lokale innsamlinger til flyktninger. Kan ike dra til Oslo Anonymous poster hash: 70bcf...4b1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Sjekk om du har et mottak i nærheten eller hør med kommunen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Sjekk om du har et mottak i nærheten eller hør med kommunen. Mottak? Tror ikke det. Hvordan sjekker jeg det? Har ulldresser og vanlige klær til barn som kan gis bort. Sko og? Anonymous poster hash: 70bcf...4b1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Sjekk om du har et mottak i nærheten eller hør med kommunen.Mottak? Tror ikke det. Hvordan sjekker jeg det? Har ulldresser og vanlige klær til barn som kan gis bort. Sko og? Anonymous poster hash: 70bcf...4b1 Jeg vet i alle fall at opplæringssenteret her, de som driver veiledning og språkopplæring også formidler arvetøy, sportsutstyr osv.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Sjekk om du har et mottak i nærheten eller hør med kommunen. Mottak? Tror ikke det. Hvordan sjekker jeg det? Har ulldresser og vanlige klær til barn som kan gis bort. Sko og?Anonymous poster hash: 70bcf...4b1 Jeg vet i alle fall at opplæringssenteret her, de som driver veiledning og språkopplæring også formidler arvetøy, sportsutstyr osv. Jeg kan jo ta en titt fysisk. Anonymous poster hash: 70bcf...4b1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Udi har en oversikt over mottakene på sine nettsider. Var ei som la ut link i en annen tråd Anonymous poster hash: b2cc4...237
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Facebbokgruppen Refugees Welcome to Norway har også etter hvert mange undergrupper rundt om kring, prøv å søke på Facebook. Anonymous poster hash: b2a5e...d92
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Nei. Men behovet for brukttøy til asylsøkere er temmelig mettet mange steder akkurat nå (også i Oslo). Sjekk hvilket som er ditt nærmeste mottak, vent et par måneder og ring for å høre om de behøver noe. Eventuelt kontakt flyktningekonsulent i kommunen din og hør om det er behov for noe der. Behovet er i grunn størst for penger ifht situasjonen i Sør-Europa, og for frivillig engasjement over tid samt utleieboliger over tid ifht situasjonen i Norge. Anonymous poster hash: b769b...965
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Gruppen En dråpe i havet på Facebook har flere mottakssteder over hele landet. De trenger joggesko, lommelykter, hodelykter og bæreseler blant annet. Anonymous poster hash: ba153...7cf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 De etterlyste klær til et hotell ved Gardermoen. Sjekk rb.no Anonymous poster hash: fd2cc...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå