Gå til innhold

Er vinterskoene fra OBS gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du erfaring med de?

Tror de heter Friends

Anonymous poster hash: 68ef0...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en småttis på 1,5 år som ikke er ute så lenge om gangen og ikke sliter særlig på skoa enda er de ok.

Til en aktiv 5-åring som er ute hele dagen holder de ikke. De puster ikke så ungen blir klam innenfra og dermed kald (hjelper ikke at de er vanntette da). De har også for dårlig slitestyrke og ser ut som de er 5 år gamle og brukt av like mange barn innen jul. Grei som ekstrasko.

Anonymous poster hash: 49ece...d48

Skrevet

Syns de er alt for stive/ harde i sålen mangler grep. De holder ikke lenge ut på en aktiv unge.

Skrevet

Til et barn under 2 år er de helt fin. Så små barn er ikke ute lenge om gangen så. Vi kjøpte disse frem til vårt barn ble ca 3 år, da holdt de ikke mål lengre. Ble fort kald på føttene og våt(?) mener jeg å huske. Måtte dessuten kjøpe nye hvert år siden de ble utrolig fort slitt. 

Så til en over 3 som er ute lenge og veldig aktiv så burde man gå for noe mer skikkelig. Vi har nå et par skikkelige Viking sko som kan brukes for andre sesong.

Anonymous poster hash: e744e...520
Skrevet

Vi kjøpte disse i fjor og var fornøyd. Bor i vest, milde og våte vintre.

Anonymous poster hash: 25270...4b4

Skrevet

Prøvde de for et par år siden til en 3åring. Måtte kjøpe andre i stedet, for de var ubrukelig. Ble iskalde på føttene. Tviler det har skjedd en forbedring siden da..

Anonymous poster hash: 41546...103

Skrevet

Skikkelig dårlige sko!

Anonymous poster hash: c0a83...0d8

Skrevet

Vi har brukt de i mange år og er superfornøyde :) aldri kald på bena. Bhgen har også skryti siden barna vår aldri er kalde eller våte med de skoene..

Skrevet

Til et barn under 2 år er de helt fin. Så små barn er ikke ute lenge om gangen så. Vi kjøpte disse frem til vårt barn ble ca 3 år, da holdt de ikke mål lengre. Ble fort kald på føttene og våt(?) mener jeg å huske. Måtte dessuten kjøpe nye hvert år siden de ble utrolig fort slitt.

Så til en over 3 som er ute lenge og veldig aktiv så burde man gå for noe mer skikkelig. Vi har nå et par skikkelige Viking sko som kan brukes for andre sesong.

Anonymous poster hash: e744e...520

Kjøper du ikke nye sko hvert år uansett? Mine vokser alltid minst en str ila et år.

Anonymous poster hash: de6a8...74b

Skrevet

Vi prøvde dem ifjor? , men etter å ha brukt dem en gang på 4-åringen gikk de i søplete. Elendige sko!

Anonymous poster hash: 6b90a...6d6

Skrevet

Synes de var helt greie.

Anonymous poster hash: 00c53...6a1

Skrevet

Hi her.

Har kjøpt de nemlig og nå angrer jeg 😢😢

Mulig å bli kvitt de?

Skrevet

Hi her.

Har kjøpt de nemlig og nå angrer jeg

Mulig å bli kvitt de?

Selvfølgelig er det mulig. Du kan spørre om å få levere dem tilbake, selge dem på Finn eller gi dem bort.

Anonymous poster hash: 34ae3...29f

Skrevet

Før kjøpte jeg gore tex til nesten 1000kr hvert år. Sålen løsnet ellers så ble han kald og våt på føttene. Prøvde friends-skoene og er kjempefornøyd. Vi bor ved kysten så det er lite med snø og kulde her, så disse skoene passer perfekt for oss ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...