Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Ble litt inspirert av et annet innlegg, og lurer på hvilke forsikringer som kan være kjekke å ha. Da tenker jeg ikke på bil/hus/båt/innbo..Mer i klassen barneforsikring, ulykkesforsikring, reiseforsikring osv. Hvilke forsikringer kan det lønne seg og ha, og hvilke ser dere på som bortkastet? Anonymous poster hash: f145c...1e1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Reise,innbo,hus,bil,hytte,barn,uføre Anonymous poster hash: 81021...df3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Har barneforsikring på begge barna. Der så vi spesifikt etter en som tillot fornying som voksen uten ny helseerklæring. Har ikke livs- og uføreforsikring, men ville hatt om vi kvalifiserte. Anonymous poster hash: 6e861...1bf
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Hus, innbo, bil, reise, livs- og ulykke, instrument, hund. Anonymous poster hash: 2091d...c36
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Uførepensjon, dødsfallforsikring, forsikring kritisk sykdom, barneforsikring og ulykke. Ellers bil, bolig, innbo og reise. Anonymous poster hash: 49b8b...c54
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Livs og uførforsikring på oss voksne Livs og ufør på barna. Det viktige på barneforsikringene er at de videreføres til voksenforsikring uten ny helseattest. Da er de sikret uføreforsikring som voksen uavhengig av hva som måtte dukke opp av sykdom og ulykke i barne og ungdomsår. Så har vi reiseforsikring. Anonymous poster hash: 80f9c...040
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Har innbo, reise, bil, ulykke, samt forsikring på kattene. Skal ha toppforsikringen fra Storebrand som barneforsikring når mini blir født i tillegg. Ville veldig gjerne hatt livsforsikring og uføreforsikring, men det får jeg ikke pga kronisk sykdom siden jeg var tenåring (så velg barneforsikring som ikke krever ny helseattest når barnet blir voksen for å fortsette uføredelen) Anonymous poster hash: 7167d...2a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Takk for svar, må sette meg ned å se nærmere på dette! Anonymous poster hash: f145c...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå