Gå til innhold

Noen som har benyttet seg av "smutthullet" for gravide studenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin på nyåret, rett ved studiestart, og jeg har alle intensjoner om å fullføre studiet med en liten baby, siden mannen skal ha permisjon. MEN, det går jo ikke alltid som man planlegger, og jeg ser for meg f.eks at om babyen får kolikk og det blir umulig for meg å studere, hva gjør jeg da? Tror det er sånn at vi kan være hjemme begge to da, siden jeg er meldt opp som student? Skal jeg trekke meg fra eksamen da, eller må jeg prøve selv om jeg tror jeg stryker? :/ For lånekassen er det visst det samme om man klarer å studere eller ikke så lenge man prøver, men vet ikke hvordan dette er med NAV, eller om dette er noe de gidder å undersøke i det hele tatt? 

Anonymous poster hash: ab709...556
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i desember/januar, men tar sikte på permisjon. Har ikke sjans til å klare skole førate halvår, tror jeg.

Anonymous poster hash: ce5a4...05a

Skrevet

Jeg har termin på nyåret, rett ved studiestart, og jeg har alle intensjoner om å fullføre studiet med en liten baby, siden mannen skal ha permisjon. MEN, det går jo ikke alltid som man planlegger, og jeg ser for meg f.eks at om babyen får kolikk og det blir umulig for meg å studere, hva gjør jeg da? Tror det er sånn at vi kan være hjemme begge to da, siden jeg er meldt opp som student? Skal jeg trekke meg fra eksamen da, eller må jeg prøve selv om jeg tror jeg stryker? :/ For lånekassen er det visst det samme om man klarer å studere eller ikke så lenge man prøver, men vet ikke hvordan dette er med NAV, eller om dette er noe de gidder å undersøke i det hele tatt? 

Anonymous poster hash: ab709...556

Du må studere 100% for at far skal få ta av fellesdelen og det må du selvfølgelig bevise at du gjør.

Hvorfor skulle du ikke kunne studere med kolikkunge om far er hjemme.

Mannen her måtte selvfølgelig gå på jobb selv om vi hadde kolikkunge.