Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg har i hele hennes oppvekst prøvd å ha et åpent og ærlig forhold der jeg har sagt at jeg ønsker at hun kommer til meg om det er noe som er vanskelig. Jeg startet hele "blomster å bier" samtalen da hun var ganske ung ettersom hun er tidlig utviklet å fikk mensen allerede som 10åring. Vi har et godt forhold, selvfølgelig har vi møtt på motstand å krangler. Vi er uenig å jeg har mange gang tenkt tanken " hva er det jeg gjør galt som mor, hvorfor er det så vanskelig." I det siste har det vært en god del å jeg føler jeg ikke klarer helt å stole på henne, når hun er ute med venner har jeg en sikkelig dårlig magefølelse av å til. Jeg overhørte henne å vennina prate om at det faktisk finnes jordbær cider!?!?!? Hun er 13år, det er ikke helt normalt for meg at ting går så raskt å at hun tror hun er eldre enn det hun virkelig er. Hun har begynt å si hun begynner å bli voksen nå, - nei det er du så absolutt ikke, du er i ferd med å gå fra å være barn til ungdom. Jeg husker selv min tid når jeg var yngre, ja jeg begynte lik så tidlig med så si alt, jeg kjenner igjen alt å jeg vet akurat hvordan tegn jeg skal se etter. Bare nå i det siste har jeg kjent på at det tar på veldig psykisk. Jeg kjenner meg sliten å lei av å alltid være på vakt for OM hun har god nok dømmekraft, lei av å være redd om hun skal drikke alkohol når hun er ute, lei av å alltid ligge våken om natten i frykt for at hun ikke har det bra. Hun har sagt til meg at jeg må stole på henne, - jo, hun er min datter, det å prøve å stole på våre barn er noe som vi er "pliktet til", å tro meg, jeg prøver så godt jeg kan. Jeg prøver å ikke henge over henne 24/7, jeg prøver å gi henne rom til å bevise at jeg faktisk kan stole på henne, MEN, hun kom å fortalt meg at hun hadde vært så dum å prøvd snus. Hva gjør man med slikt ? Jeg satte meg ned å tok en lang prat om hvorfor det ikke er bra for henne å snuse og røyke, det samme har hun vært klar over i mange år også så egentlig så forundrer det meg litt at "dagens barn" faktisk velger å prøve selv om dem er så opplyst som dem er i vår tid. Hva gjør jeg vidre ? Hva ville DU gjort ? Anonymous poster hash: 1f47b...453
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Vis henne bilder av folk som har fått munnhulen ødelagt av snus. Anonymous poster hash: f57b9...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå