Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hvor liten var h*n?Hvordan var utbruddet? Anonymous poster hash: 0eec3...268
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Jenta mi var 8 mnd. Hadde mange vannkopper, men virket lite plaget av de. Var i fin form/almenntilstand, hadde ikke feber eller noe sånt. Anonymous poster hash: 579a9...c33
stratosku Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Eldste fikk vannkopper da hun var 5 uker. Hun hadde bare 8-10 stk, men var ikke særlig påvirket.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Fikk dere beskjed om at dette kunne være farlig? HI Anonymous poster hash: 0eec3...268
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Datteren min var 9 uker. Hun hadde hundrevis av prikker, tett i tett, særlig bleieområdet var dekket. Gikk overraskende greit, var litt urolig en natt, men ellers lite plaget. Faren for farlige ettersykdommer er større når de er så små, så legen bad oss være ekstra på vakt når sykdommen var på retur, men det gikk helt fint Ble smittet av storebror, og hun fikk det så kraftig enda hun ble fullammet av meg som er immun. Anonymous poster hash: cafed...c30
Gjest Antarctica Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 8-9 mnd Mange vabler, klødde mye. Ikke spes høy feber, men varm og pjusk Fikk ikke høre noe om at dette var dramatisk eller farlig
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Datteren min var 9 uker. Hun hadde hundrevis av prikker, tett i tett, særlig bleieområdet var dekket. Gikk overraskende greit, var litt urolig en natt, men ellers lite plaget. Faren for farlige ettersykdommer er større når de er så små, så legen bad oss være ekstra på vakt når sykdommen var på retur, men det gikk helt fint Ble smittet av storebror, og hun fikk det så kraftig enda hun ble fullammet av meg som er immun.Anonymous poster hash: cafed...c30 Amming gir ikke immunitet! Babyer får antistoffer fra mor gjennom morkaken og har disse antistoffene i noen måneder etter fødsel før de brytes ned. Anonymous poster hash: c909f...6db
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Var ca 6 mnd. Hadde en kvise på kinnet og ingen plager. Anonymous poster hash: 8ea10...603
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Lillebror er bare to uker og vi har allerede hatt storebror hjemme i tre uker da det ble oppdaget et tilfelle på avdelingen hans. Jeg er ikke 100% immun derfor valgte vi å prøve unngå smitte så fort vi klarte.Det har ikke vært tilfeller på tre uker. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg snakket med en infeksjonsspesialist om dette og hun skremte meg.Hu sa til meg: "De fleste overlever" Jeg ble veldig redd.Legen min og helsestasjon sier at det ikke skal være noe problem å sende storebror og at det ikke er farlig om lillebror får det. Vi skal sende storebror i barnehagen igjen i morra og velger å stole på at fastlegen har rett her. Er bare så redd alikevel og det ER farlig siden jeg ikke er helt beskyttet.Jeg ammer jo også men han har jo ikke mer antistoffer enn meg.. HI Anonymous poster hash: 0eec3...268
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: 0eec3...268
strikketrollet Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Min jente var 2 mnd når hun fikk det. Hun hadde vel en 10-15 prikker. Hun var en del urolig de første 3 dagene, men så ble det bedre. Fikk beskjed av helsesøster om at hun burde holdes inne ca en uke etter koppene var tørket for da var det mindre sjanse for ettersykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå