Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Først vil jeg si at dere som vil komme med nedlatende kommentarer, dropp det! Er gravid, vil slutte å røyke. Er det noen andre som har klart å slutte ved hjelp av plaster/tyggis etc? Røykeslutt appen funker ikke for meg. Anonymous poster hash: 82a73...417
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Du må være motivert. Det var kun det som hjalp meg etter å ha prøvd å slutte i 5 år. Er ikke babyen i magen en stor nok motivasjon? Anonymous poster hash: 9884d...5c8
SuperFries Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Babyen var stor nok motivasjon for meg. Sluttet samme morgen jeg tok test.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Du må bare bestemme deg! Jeg kan ikke si at jeg fikk abstinenser engang jeg, når jeg først hadde bestemt meg. Du må si til deg selv at det er ikke noe annet alternativ, ingen i 2015 røyker som gravid. Vi vet skadene. Trøst deg med at du kan begynne igjen når du er ferdig med å amme- Når den tid kommer ser du uansett hvor deilig det er å slippe å være slave til røyken, at du ikke begynner igjen. Lykke til😀 Anonymous poster hash: 6f340...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå