Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Er det normalt at mennesker langt opp i 40 åra skriver slik? En venninne skriver konsekvent slik. Synes det er så slitsomt å maile og gjøre avtaler. Hei Nå må vi serr møtes og koooooze vårs med litt mat snart. Det er lissom såååå lenge siden ass. Kooooz. Er det normalt å kommunisere slik? Anonymous poster hash: 76fac...577
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Ingen jeg kjenner skriver slik, heller ikke yngre venner/bekjente eller familiemedlemmer. Og jeg er over 40. Så ikke normalt rundt meg i hvert fall. Anonymous poster hash: f6eea...83c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Haha. Nei... Har hun eldre barn, f.eks. en eldre datter som også skriver sånn? Jeg har en venninne på 40 som i alle meldinger slenger på masse hjerter, kysse-smileys osv. Men jeg vet hun gjør det fordi hun er vant med å tekste slik med 15-åringen sin. ;-) Akkurat det synes jeg bare er koselig da. :-) Anonymous poster hash: 5cc26...e04
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Nei, det tror jeg ikke er normalt. 15-åringen min skriver heller ikke slik. Anonymous poster hash: f7905...028
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Jeg er 27 år, har venner fra 25-37 år, INGEN av oss skriver slikt, blir alt for fjortis for vår del Anonymous poster hash: 5b106...355
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg er over 40 og ikke vanlig i vår krets,men for et par år siden var jeg klassekontakt sammen med ei på samme alder,og hun skrev koz og klemz osv på alle sms. Anonymous poster hash: 03003...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå