Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Når en har dårlig råd? Er alene med barna ,ikke veldig god lønn. Kan en søke om bistand ett sted? Anonymous poster hash: e8be4...3ff
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Om barna er under 12 år pleier det ikke være noe problem i idrettslagene å få redusert betaling eller betalingen oppdelt i mange deler. Barneidrett skal være for alle og idrettslagene har gjerne en del midler så de kan hjelpe vanskeligstilte familier. Mine to gutter spiller fotball, her vi bor koster det for de under 12 år en drøy tusenlapp i året, men om man sliter med å betale dette kan man ta kontakt og få til en avtale. Enten betaler du 100 kr måneden eller du får betale en lavere kontigent, dette gjelder da også håndball. Anonymous poster hash: 5e6b5...94d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Takk,Da skal jeg forhøre meg. 3 barn på 6,6,og 9. Anonymous poster hash: e8be4...3ff
BøllefrøOgBolla Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Tror de aller fleste idrettslag mer enn gjerne deler opp betalingen om du bare spør 😃 barneidretten skal være for alle ❤️ Allidrett kan kanskje være noe for de minste, det koster skjelden veldig mye, og krever ikke noe utstyr 👍🏻 kjøp brukt det du kan hvis noen starter med fotball, håndball eller annet, eller hør i forskjellige grupper på nett om noen gir vekk utstyr, støtt og stadig noen som vil hjelpe 😃 kirken eller annet religiøse grupper har også ofte diverse tilstelninger som er gratis, og ofte kjempegøy for barna enten man er religiøse eller ei 😃 sjekk ut kommunen du bor, bibliotek eller frivillige organisasjoner, kanskje finnes det noe gratis tilbud dere kan gå på? Masse lykke til ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå