Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Ekstremt trøtt Nesten kvalm Kaldsvette Skjelven Hva i alle dager,hva kan være grunnen? Gravid i første tremeste Anonymous poster hash: 15def...336
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Svangerskapsdiabetes? Anonymous poster hash: cd064...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Det er nok `nestenkvalmen` som gjør at du blir skjelven og kaldsvett. Å bli trett etter middag er helt normalt(hørt om middagslur?), og enda mer normalt om man er gravid. Med mindre du tisser og tørster mye hadde jeg ikke bekymret meg for diabetes. Anonymous poster hash: 1ea5d...c78
HvittHus Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 (endret) Det høres nesten ut som blodsukkeret ditt faller. Jeg hadde det slik en periode og målte blodsukker etter middag/større måltider, og resultatet var lave målinger, ikke høye. Kan du låne et blodsukkerapparat og ta noen målinger? Google reaktiv hypoglykemi og se om dette passer. Endret 6. september 2015 av HvittHus
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Takk for svar, som regel har jeg ikke mulighet til middagslur. Er mye alene med eldre barn. Men i dag sov jeg faktisk 1.5 time før middag. Jeg vil påstå at jeg tisser mye og er egentlig ganske så tørst... Har ventet lenge på at tissingen skal gi seg, man tisser jo mye tidlig i svangerskapet. .? Anonymous poster hash: 15def...336
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Det høres nesten ut som blodsukkeret ditt faller. Jeg hadde det slik en periode og målte blodsukker etter middag/større måltider, og resultatet var lave målinger, ikke høye. Kan du låne et blodsukkerapparat og ta noen målinger? Google reaktiv hypoglykemi og se om dette passer. Jaaaaa Woooow Det var som å lese om meg!! Er det en sykdom? Anonymous poster hash: 15def...336
HvittHus Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Det høres nesten ut som blodsukkeret ditt faller. Jeg hadde det slik en periode og målte blodsukker etter middag/større måltider, og resultatet var lave målinger, ikke høye. Kan du låne et blodsukkerapparat og ta noen målinger? Google reaktiv hypoglykemi og se om dette passer. Jaaaaa Woooow Det var som å lese om meg!! Er det en sykdom? Anonymous poster hash: 15def...336 Om det defineres som sykdom vet jeg ikke, men du kan gjøre stor forandring ved å spise riktig mat og spise på faste tider.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Det høres nesten ut som blodsukkeret ditt faller. Jeg hadde det slik en periode og målte blodsukker etter middag/større måltider, og resultatet var lave målinger, ikke høye. Kan du låne et blodsukkerapparat og ta noen målinger? Google reaktiv hypoglykemi og se om dette passer. Jaaaaa WoooowDet var som å lese om meg!! Er det en sykdom? Anonymous poster hash: 15def...336 Om det defineres som sykdom vet jeg ikke, men du kan gjøre stor forandring ved å spise riktig mat og spise på faste tider. Ja,det skal jeg virkelig gjøre. Tuuuuuusen takk 😘 Anonymous poster hash: 15def...336
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Jeg hadde det samme. Blodsukkeret mitt var helt ute på tur. Ble superdårlig av å spise og måtte hvile og nippe til vann etter hvert måltid, holdt på å besvime et par ganger. Hadde også jernmangel. Endte med at jeg ble sykemeldt på slutten da jeg gikk nedover i vekt igjen, ble et stort problem for meg å spise gjennom svangerskapet. Anonymous poster hash: d9431...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå