Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg har flere andre tegn, som stikkinger nedi magen, tisser mye, "rar" følelse i kroppen og veldig trøtt. Men kjenner ingenting i puppene..Det har jeg gjort ved de 3 andre graviditetene. Hadde sex på el-dagen og mensen skulle kommet I går. Og jeg vet jeg kan teste, men hadde liksom ikke tenkt det siden jeg egentlig ikke tror jeg er gravid Så jeg lurer på andres erfaring ang ømme pupper og graviditet Anonymous poster hash: 38fd6...e10
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Mine var ikke ømme før rundt uke 16, og det varte ikke lenge. Anonymous poster hash: 42c59...9bd
BøllefrøOgBolla Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Neida, det må du slett ikke. Det kan komme senere i graviditeten, eller du kan slippe unna 👍🏻 alle svangerskap er forskjellige, så ingenting trenger å bli likt eventuelle andre svangerskap heller 😃 lykke til 👌🏻
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Nei. Jeg har verken hatt ømme pupper eller vært kvalm i noen av mine svangerskap. Anonymous poster hash: 41cef...845
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Må ikke ha noen symptom i det heletatt. Har 4 svangerskap bak meg: nr1: Stor kvalm fra jeg var 2-3 uker på vei, ble bare verre og verre, inn og ut av sykehuset, endte med å bli satt i gang 3 uker før fødsel, da hadde jeg bikket over til "undervektig" på BMI, fordi ungen tok alt. nr2: Null symptom, var ikke kvalm, ikke sliten, ikke trøtt, ingen ømme bryst eller noe, eneste var mensen som aldri kom nr3: Mannen fikk ikke røre brystene mine fra jeg var 4 uker på vei, til jeg var 17 uker på vei nr4: Ble fortere sliten, små kvalm 1 uke (uke 6-7) men ellers fungerte jeg som før Anonymous poster hash: fd9f3...1ff
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Selvfølgelig må du ikke det...Det var det som fikk meg til å mistenke første svangerskap; ømme bryster. Grusomt.Andremann var det trøttheten som vekket mistanke. Brystene verken vokste eller var ømme på noe tidspunkt i svangerskapet (etter fødsel var det helt forferdelig da...). Anonymous poster hash: 461de...f48
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg gikk et helt svangerskap uten antydning til ømme pupper. De begynte å lekke ved uke 16, da Anonymous poster hash: 6baee...5e4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Hmm, hadde liksom tenkt at siden jeg har hatt ømme pupper hver gang, og det har kommet tidlig hver gang, så er det min "greie" Så da må jeg enten bare se det an litt, eller faktisk bare teste Anonymous poster hash: 38fd6...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå