Gå til innhold

Må man ha ømme pupper ved en graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere andre tegn, som stikkinger nedi magen, tisser mye, "rar" følelse i kroppen og veldig trøtt. Men kjenner ingenting i puppene..Det har jeg gjort ved de 3 andre graviditetene.

Hadde sex på el-dagen og mensen skulle kommet I går. Og jeg vet jeg kan teste, men hadde liksom ikke tenkt det siden jeg egentlig ikke tror jeg er gravid :P

Så jeg lurer på andres erfaring ang ømme pupper og graviditet :)

Anonymous poster hash: 38fd6...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var ikke ømme før rundt uke 16, og det varte ikke lenge.

Anonymous poster hash: 42c59...9bd
Skrevet

Neida, det må du slett ikke. Det kan komme senere i graviditeten, eller du kan slippe unna 👍🏻 alle svangerskap er forskjellige, så ingenting trenger å bli likt eventuelle andre svangerskap heller 😃 lykke til 👌🏻

Skrevet

Nei. Jeg har verken hatt ømme pupper eller vært kvalm i noen av mine svangerskap.

Anonymous poster hash: 41cef...845
Skrevet

Må ikke ha noen symptom i det heletatt. Har 4 svangerskap bak meg:

nr1: Stor kvalm fra jeg var 2-3 uker på vei, ble bare verre og verre, inn og ut av sykehuset, endte med å bli satt i gang 3 uker før fødsel, da hadde jeg bikket over til "undervektig" på BMI, fordi ungen tok alt.

nr2: Null symptom, var ikke kvalm, ikke sliten, ikke trøtt, ingen ømme bryst eller noe, eneste var mensen som aldri kom ;)

nr3: Mannen fikk ikke røre brystene mine fra jeg var 4 uker på vei, til jeg var 17 uker på vei

nr4: Ble fortere sliten, små kvalm 1 uke (uke 6-7) men ellers fungerte jeg som før

Anonymous poster hash: fd9f3...1ff
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke det...

Det var det som fikk meg til å mistenke første svangerskap; ømme bryster. Grusomt.

Andremann var det trøttheten som vekket mistanke. Brystene verken vokste eller var ømme på noe tidspunkt i svangerskapet (etter fødsel var det helt forferdelig da...). 

Anonymous poster hash: 461de...f48
Skrevet

Jeg gikk et helt svangerskap uten antydning til ømme pupper.

De begynte å lekke ved uke 16, da ;)

Anonymous poster hash: 6baee...5e4

Skrevet

Hmm, hadde liksom tenkt at siden jeg har hatt ømme pupper hver gang, og det har kommet tidlig hver gang, så er det min "greie" :) Så da må jeg enten bare se det an litt, eller faktisk bare teste :)

Anonymous poster hash: 38fd6...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...