Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Noen med angst som blir verre i tiden før mensen? Selv sliter jeg veldig, noen ganger helt fra eggløsning Anonymous poster hash: f71d3...125
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Ja jeg har vel ikke angst, men jeg sliter kanskje litt med psyken fra eggløsning til mens og spesielt da uka før mens. Hjelpes. Griner for veldig lite og vet at mensen alltid kommer dagen etter et skikkelig grineanfall dagen før. Ganske slitsomt egentlig, og jeg klarer heller ikke "ta meg sammen" Anonymous poster hash: 972dc...f9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Ja. Og er gravid, og det har eskalert... Tåler ikke hormoner!! Anonymous poster hash: d6fc1...1be
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg har angst og er ofte urolig inni meg. Jeg blir alltid ekstra urolig og nervøs før eggløsning og mensen. D henger nok sammen ja. Anonymous poster hash: 05ddd...5b4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Høres ut som det ikke er bare meg som reagerer slik på hormoner, da. Noen som prøvd p-piller med bra effekt? HI Anonymous poster hash: f71d3...125
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Ikke angst, men jeg sliter litt psykisk rett før mensen ja. Blir oppfarende og veldig opp/ned i humøret. Anonymous poster hash: e6f80...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå