Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hvor mye ble tatt vare på av foreldrene deres? Anonymous poster hash: 577bd...87c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Fu = du... Anonymous poster hash: 577bd...87c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Det er igjen mye leker hos min mor etter meg og søsknene mine! De bruker barnebarna hennes å leke med når de er på besøk! Er skikkelig koslig å se mine barn leke med lekene jeg lekte med da jeg var barn! ❤️ Anonymous poster hash: 10194...1b5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Mamma har tatt vare på det meste av lekene mine. Hjemme har vi barbiene mine og noen bamser. Resten er hos mamma Anonymous poster hash: 15ae6...353
Mandala Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Togbane, noen bamser, lego, Barbie og noen småfigurer.
Gjest Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Fisher Price kassaapparat Trilleborr Kosedyr Lego Biler Barbiedukker Og noe annet småtteri. Dvs opptil 43 år gamle leker. Selv har jeg tatt vare på det meste fra nummer 1 som brødrene har fått i tur og orden.
rytme Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Mamma tok vare på en del. Duplo, lego, dukker, dukkehus, barbie, bøker, dyrefigurer o.l. Men det er leker som hennes barnebarn leker med når de er hos sine besteforeldre Svigermor har også tatt vare på tilsvarende, så ungene mine har mye å leke med når de er på besøk både her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå